🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17015.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ماسک پس از چهار بار آزمایش کرونا در یک روز: تست‌های سریع ساختگی هستند

«ایلان ماسک»، مدیر عامل «تسلا» و شرکت فضایی «اسپیس ایکس» که در یک روز چهار بار تست کرونا داده بود؛ هنوز وضعیت سلامتی‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از چهار بار تست سریعی که ...

«ایلان ماسک»، مدیر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - عامل «تسلا» و شرکت فضایی «اسپیس ایکس» که در یک روز چهار بار تست کرونا داده بود؛ هنوز وضعیت سلامتی‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از چهار بار تست سریعی که صورت گرفته، نتایج دو - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - بار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - مثبت و دو - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - مرتبه منفی اعلام شده است. وی در توئیتی نسبت به صحت پاسخ تست‌های کرونا ابراز نگرانی کرد.

ایلان ماسک روز گذشته به دلیل برخی علایم سرماخوردگی، تصمیم گرفت تست کرونا بدهد. وی در یک روز، توسط یک پرستار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - و در یک مرکز درمانی مشخص چهار بار تست کرونا داد و جالب است که دو بار نتیجه تست مثبت و دو بار نتیجه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - تست - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - کرونا منفی اعلام شد.

ایلان ماسک در توئیتر اعلام کرد:

«موضوع کمی تقلبی و ساختگی به نظر می‌رسد. امروز چهار بار تست کرونا دادم. یک پرستار، یک مرکز درمانی و روش تست مشابه، نتایج متفاوتی داشت و دو بار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - نتیجه مثبت و دوبار منفی شد. اگر برای من چنین اتفاقی افتاده است، می‌‌تواند برای بقیه هم رخ داده باشد. به آزمایشگاه دیگری مراجعه کردم و تست PCR - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - داده‌ام. نتیجه آن ظرف 24 ساعت آینده مشخص می‌شود.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان

ماسک بارها شدت تهدید ویروس کرونا را نادیده گرفته و در مواردی مشاهده شده که اطلاعات نادرستی را نیز در مورد کووید-19 منتشر کرده است.

وی در مصاحبه شهریورماه خود اعلام کرد که نه خودش و نه خانواده‌اش واکسن کرونا دریافت نخواهند کرد، زیرا در معرض ابتلا به این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - بیماری قرار ندارند.

وی معتقد است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - هر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - کسی در معرض خطر است باید قرنطینه را رعایت کند تا این طوفان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - عبور کند. چند ماه قبل نیز اعلام کرد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - که خطاهای تست کرونا افزایش یافته است و خود ویروس در این حد شیوع پیدا نکرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - است.

ماسک در توییتر نوشت:

«تعداد تست‌های مثبت کاذب واقعا مسخره است. به همین دلیل آمار تست‌های مثبت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - C19 در حال افزایش است؛ اما تعداد بستری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - شدگان در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا رو در حال کاهش است.»

«آنجلا راسموسن» ویروس شناس دانشگاه کلمبیا چنین اطلاعاتی را غلط و خطرناک توصیف می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone