🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17022.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا تولید پردازنده M1 را به سامسونگ واگذار می‌کند

پردازنده قدرتمند اپل M1 که تنها چند روز از معرفی آن سپری شده، نخستین تراشه اختصاصی اپل در دنیای مک است و به خاطر قدرت بالا از همین حالا سر و صدای زیادی بر پا ...

پردازنده قدرتمند اپل M1 که تنها چند روز از معرفی آن سپری شده، نخستین تراشه اختصاصی اپل در دنیای مک است و به خاطر قدرت بالا از همین حالا سر و صدای زیادی بر پا کرده است. علی رغم طراحی بی نظیر این تراشه اپل فاقد تاسیسات لازم برای تولید آن است و باید اینکار را به شرکت‌های دیگری بسازد که از نظر تحلیلگران در بین گزینه‌های در دسترس شانس سامسونگ از همه بالاتر است.

در پنج سال گذشته TSMC تنها تولید کننده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - چیپ‌های موبایل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - اپل بوده است. دلیل این انتخاب به کیفیت بالای خطوط تولید و فناوری پیشرفته این شرکت تایوانی برمی‌گردد. سامسونگ هم یکی دیگر از گزینه‌های در دسترس است - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - اما برخی بر این باورند که اپل نمی‌خواهد با سپردن سفارش‌ها به سامسونگ درآمد بیشتری را عاید این شرکت کند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان

با این حال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - پردازنده M1 بر اساس فرایند ۵ نانومتری طراحی شده که از پیشرفته‌ترین لیتوگرافی‌های دنیای چیپست است و تولید بر اساس آن تنها از عهده TSMC و سامسونگ برمی‌آید. TSMC همین حالا هم چیپ‌های A14 بیونیک را با این نود برای اپل تولید می‌کند که حدود ۲۵ درصد از ظرفیت خط تولید آنها را به خود اختصاص داده است.

اپل تنها مشتری TSMC نیست و شرکت‌های دیگری از جمله انویدیا، AMD و کوالکام نیز از خطوط تولید آنها استفاده می‌کنند که ظرفیت تولید را تکمیل کرده است. بنابراین تنها سناریو برای تولید کافی پردازنده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - اپل M1 توسط صنایع نیمه هادی تایوان این است که خطوط تولید تازه‌ای را ایجاد کند اما اینکار با توجه به سطح بالای فناوری هم زمانبر است - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - وهم هزینه زیادی را به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - آنها تحمیل خواهد کرد.

با توجه به این محدودیت سامسونگ تنها گزینه پیش روی اپل است. علاوه بر این تولید توسط - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر هشتپر استان گیلان - سامسونگ از نظر قیمتی هم برای اپل بهتر تمام خواهد شد. در صورتی که سامسونگ بتواند نظر اپل را جلب کند، با توجه به سطح بالای سفارشات به سود سرشاری دست پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اصلان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone