🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17043.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک AMD RX 6800 XT با اورکلاک ۲.۶۵ گیگاهرتزی رکورد قبلی را در هم شکست

از عرضه کارت گرافیک AMD Radeon RX 6800 XT زمان زیادی نمی‌گذرد و این سخت‌افزار به همین زودی توانسته به رکوردی تازه در یک بنچمارک دست یافته و اثبات کند که شایعات مربوط به پتانسیل ...

از عرضه کارت گرافیک AMD Radeon RX 6800 XT زمان زیادی نمی‌گذرد و این سخت‌افزار به همین زودی توانسته به رکوردی تازه در یک بنچمارک دست یافته و اثبات کند که شایعات مربوط به پتانسیل شگرف معماری Big Navi در اوورکلاک، حقیقت داشته‌اند.

به تازگی شخصی به نام آلوا جاناتان (با نام کاربری Lucky_n00b) که از اوورکلاکرهای سرشناس اندونزی است، توانسته RX 6800 XT را تا فرکانس کاری ۲.۶۵ گیگاهرتز اوورکلاک کند. جالب‌تر اینکه او هنگام اوورکلاک نیازی به هیچ سیستم خنک‌کننده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - اضافه احساس نکرده و فن‌های خود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - پردازشگر گرافیکی کافی بوده است. اما باید خاطر نشان کرد که پردازنده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - مورد استفاده در سیستم (یعنی Ryzen 5950X) از خنک‌کننده نیتروژنی بهره‌مند بوده است.

سیستم جاناتان در بنچمارک 3DMark - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - Fire Strike به امتیاز ۴۷۹۳۲ دست یافته و این یعنی حتی از پردازشگر گرافیکی بسیار تحسین‌برانگیز RTX 3090 انویدیا نیز قدرتمندتر ظاهر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - شده. البته باید این را در نظر داشت که تسلیشن در کارت گرافیک Big Navy غیر فعال شده بوده و همین باعث می‌شود که امکان پشت سر گذاشتن بنچمارک Hall of Fame شرکت 3DMark وجود نداشته باشد.

علاوه بر این، RX 6800 XT با اختلاف بسیار اندک ۲۰۰ امتیاز توانسته RTX 3090 - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - را پشت سر بگذارد و باید به خاطر داشته باشیم که این تنها نتیجه یک بنچمارک است. براساس آنچه تاکنون در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - نقدها خوانده‌ایم، پردازشگر گرافیکی جدید ای‌ام‌دی از منظر قیمت با RTX 3080 برابری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - کرده و در برخی تست‌ها نیز عملکردی بهتر از خود به نمایش گذاشته. اما در برخی تست‌های دیگر و به خصوص در حوزه رهگیری پرتو، همتای انویدیا عملکردی بهتر داشته است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان

بنابراین هنوز نباید زیادی هیجان‌زده شد، هرچند که ای‌ام‌دی دستاوردی بزرگ داشته و حالا می‌توان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - با قطعیت گفت که گمانه‌زنی‌های قبلی راجع به امکان اوورکلاک - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - کارت‌های گرافیک این شرکت تا فرکانس کاری بالاتر از ۲.۵ گیگاهرتز - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - حقیقت داشته‌اند.

RX 6800 XT اکنون - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - سریع‌ترین پردازشگر گرافیکی در خانواده Big Navi به حساب می‌آید، اما ای‌ام‌دی همچنان پرچمدار RX 6900 XT را نیز در خط لوله خود دارد و با عرضه‌اش در روز ۸ دسامبر امسال، انویدیا را بیش از پیش به چالش خواهد کشید. حدس - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌زنیم - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - رقابت واقعی این دو شرکت زمانی آغاز شود که بتوان کارت‌های گرافیک هر دو را به آسانی در قفسه‌های خرده‌فروشی‌ها یافت. هم ای‌ام‌دی و هم انویدیا با مشکلات فراوانی در همگام نگه داشتن عرضه با تقاضا مواجه بوده‌اند و اکنون شاهد شکل‌گیری بازار سیاهی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - هستیم که کارت‌های Ampere و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - Big Navi، با قیمت‌های گزاف در آن به فروش می‌رسند.

در این بین، از یک سو شنیده‌ایم که ای‌ام‌دی طی ماه آتی میلادی موجودی سخت‌افزارهایش را افزایش می‌دهد و انویدیا هم اعتراف کرده که حداقل تا ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی، شاهد افزایش معنادار سطح دسترسی به خانواده RTX 3000 نخواهیم بود. این یعنی در تئوری، پی‌سی گیمرها احتمالا در موج نخست تعداد بیشتری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر آزادشهر استان گلستان - از کارت‌های ای‌ام‌دی را خریداری کنند و به فاصله چند ماه، نوبت به فروش انفجاری کارت‌های انویدیا برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone