🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17028.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ارسال پیام‌ ناپدید شونده در اینستاگرام و فیسبوک مسنجر ممکن شد

فیسبوک در آخرین بروزرسانی خود یکی از ویژگی‌های مشابه و موجود در «اسنپ‌چت» را معرفی و در اختیار کاربران برخی کشورها قرار داد. حالت «Vanish Mode» ویژگی‌ جدیدی است که پس از ارسال عکس، پیام ...

فیسبوک در آخرین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - بروزرسانی خود یکی از ویژگی‌های مشابه و موجود در «اسنپ‌چت» را معرفی و در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - اختیار کاربران برخی کشورها قرار داد. حالت «Vanish Mode» ویژگی‌ جدیدی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - است که پس از ارسال عکس، پیام صوتی، ایموجی و استیکر و رویت شدن توسط دریافت کننده، همه پیام‌ها را فورا حذف می‌کند.

در واقع برای حفظ حریم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - خصوصی، پس از آنکه طرف مقابل پیام‌های ارسال شده را دریافت کرد؛ دیگری اثری از پیام‌ها باقی نمی‌ماند و ناپدید می‌شوند. 

طی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - دو ماه گذشته برخی کاربران این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. کاربران اینستاگرام نیز در دایرکت مسج می‌توانند از این ویژگی کمک بگیرند تا عکس‌ها و ویدیوها پس از مشاهده، حذف شوند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی

حالت Vanish Mode شبیه به مکالمه مخفی یا سکرت چت است که امکان رمزنگاری سرتاسری گفتگو را فراهم می‌کند. البته این حالت جدید طوری طراحی شده که پس از مشاهده، موارد ارسال شده برای همیشه حذف می‌شوند. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - وقتی کاربر از صفحه چت، اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام و فیسبوک با ارسال نوتیفیکیشن به ارسال کننده اطلاع رسانی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - می‌کنند.

استفاده از این ویژگی جدید اختیاری است و کاربران می‌توانند با توجه به علاقمندی و نیاز خود، حالت Vanish Mode را فعال یا غیرفعال کنند. وقتی این حالت جدید فعال باشد، مسنجر فیسبوک و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - اینستاگرام در مورد آن به کاربر اطلاع رسانی می‌کند. در نتیجه وی متوجه می‌شود که حالت ناپدید شدن پیام‌ها فعال است.

در حال حاضر این حالت جدید تنها برای چت‌های دو نفره قابل استفاده است و در گروه‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - چند نفره هنوز فعال نشده است. کاربران فیسبوک می‌توانند در مورد چت‌هایی که این حالت روی آنها فعال است به فیسبوک گزارش ارسال کنند یا چنین چت‌هایی را مسدود کنند.

کاربران برای استفاده از این حالت جدید باید آخرین نسخه اپلیکیشن‌های مسنجر فیسبوک و اینستاگرام را دریافت کنند. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - البته این قابلیت جدید در حال حاضر در دسترس کاربران آمریکا، کانادا، مکزیک، پرو، بنگلادش و برخی دیگر از کشورها قرار گرفته است؛ ولی به زودی کلیه کاربران می‌توانند آخرین بروزرسانی پیام رسان‌های محبوب را دریافت کرده و از حالت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فراهان استان مرکزی - جدید استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone