تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17008.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دوربین فول فریم لایکا Q2 مونوکروم با قیمت ۶۰۰۰ دلار معرفی شد

لایکا از جدیدترین دوربین مونوکروم خود رونمایی کرد. دوربین لایکا Q2 مونوکروم نسخه جدید دوربین Q2 محسوب می‌شود و از سنسور مونوکروم فول فریم ۴۷.۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سنسور جدید لایکا با لنز ۲۸ میلی‌متری ...

لایکا از جدیدترین دوربین مونوکروم خود رونمایی کرد. دوربین لایکا Q2 مونوکروم نسخه جدید دوربین Q2 محسوب می‌شود و - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از سنسور مونوکروم فول فریم ۴۷.۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سنسور جدید لایکا با لنز ۲۸ میلی‌متری .Summilux ASPH - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با دریچه دیافراگم f/1.7 ترکیب شده که در نسخه استاندارد لایکا Q2 شاهد استفاده از آن بودیم. این لنز از نوع ثابت بوده، - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بنابراین انعطاف‌پذیری کمی دارد، البته حالت‌های کراپ را در اختیار خریداران قرار می‌دهد که در آن‌ها با کاهش رزولوشن روبه‌رو خواهید شد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دوربین لایکا Q2 مونوکروم به لطف سنسور مونوکروم خود توانایی IS 100,000 را دارد و همچنین از سیستم فوکوس خودکار سریعتری بهره می‌برد که می‌تواند در مدت ۰.۱۵ ثانیه روی سوژه قفل شود.

اگر به دنبال ضبط ویدیوهای مونوکروم باشید، می‌توانید با دوربین - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدید لایکا ویدیو با رزولوشن 4K و سرعت - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۲۴ و ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080p و سرعت‌های ۲۴، ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ضبط کنید. این محصول فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون یا جک میکروفن است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

لایکا - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - منوهای این دوربین را اصلاح کرده و تنها تنظیمات مربوط به دوربین‌های مونوکروم در آن‌ها قرار دارند. کاربران در این دوربین به ۳ فیلتر رنگی مناسب عکاسی سیاه و سفید شامل آبی، Sepia و Selenium دسترسی دارند و سایر بخش‌ها مشابه Q2 استاندارد است.

در حالی که شاید کاربران کمی - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به دنبال خرید دوربین با قابلیت عکاسی مونوکروم باشند، این محصولات در مقایسه با رقبای خود در برخی زمینه‌ها عملکرد بهتری دارند. در این محصولات شاهد عدم قرارگیری فیلتر رنگ روی سنسور هستیم که به آن اجازه می‌دهد نور بیشتری جذب کند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دوربین‌های مونوکروم در شرایط نوری - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ضعیف عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند و همچنین داینامیک رنج بالاتری دارند. نویز موجود در تصاویر این دوربین‌ها نیز کمتر - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در محصولات رقیب است. خروجی این سنسور با ترکیب سنسور فول فریم و لنز سریع به معنای دسترسی به تصاویر - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بسیار باکیفیت خواهد بود.

این محصول نیز مانند سایر دوربین‌های لایکا قیمت بسیار بالایی دارد - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و لایکا Q2 - تعمیرات یخچال دوو در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مونوکروم با قیمت ۵,۹۹۵ به فروش می‌رسد که ۱۰۰۰ دلار بالاتر از مدل استاندارد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone