تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17037.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ رسما از چیپست ۵ نانومتری اگزینوس ۱۰۸۰ رونمایی کرد

بعد از اینکه چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ طی ماه گذشته میلادی سر از بنچمارک آنتوتو درآورد و نتایجی بهتر از اسنپدراگون ۸۶۵ به ثبت رساند، حالا سامسونگ در جریان مراسمی در کشور چین، به صورت ...

بعد از اینکه چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ طی ماه گذشته میلادی سر از بنچمارک آنتوتو درآورد و نتایجی بهتر از اسنپدراگون ۸۶۵ به ثبت رساند، حالا سامسونگ در جریان مراسمی در کشور چین، به صورت رسمی از چیپست جدید خود رونمایی کرده‌. این پردازنده موبایل که برای موبایل‌های میان‌رده و پریمیوم ساخته شده، تمام ویژگی‌هایی که از یک چیپست مدرن انتظار دارید را در خود جای داده و برای نخستین بار سر از یکی از اسمارت‌فون‌های برند ویوو در خواهد آورد.

اگزینوس ۱۰۸۰ با استفاده از فرایند EUV و ۵ نانومتری سامسونگ - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - ساخته شده و بنابراین از نظر مصرف انرژی، - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - حسابی بهینه است. این چیپست از چهار هسته ARM Cortex-A78 برخوردار شده و یکی از آن هسته‌ها، با فرکانس کاری ۲.۸ گیگاهرتز از پس وظایف خود برمی‌آید. - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - سه هسته Cortex-A78 باقی مانده نیز فرکانسی معادل ۲.۶ گیگاهرتز دارند. از سوی دیگر نیز شاهد چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز هستیم که وظایف سبک‌تر را برعهده می‌گیرند. سامسونگ در جریان مراسم خود مدعی شد که عملکرد تک‌هسته‌ای چیپست تا ۵۰ درصد نسبت - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - به قبل بهبود یافته و پرفورمنس چند هسته‌ای نیز تا دو برابر بهتر از قبل خواهد بود.

تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران

این سیستم بر چیپ از پردازشگر گرافیکی Mali-G78 MP10 بهره می‌برد و می‌تواند پرفورمنسی مشابه اگزینوس ۹۹۰ داشته باشد که پیشتر در موبایل گلکسی - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوت ۲۰ اولترا تعبیه شده است. پردازشگر گرافیکی از نمایشگرهای فول اچ‌دی پلاس با نرخ ۱۴۴ هرتز یا نمایشگرهای QHD Plus با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

کمپانی کره‌ای - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - ضمنا از یک راهکار جدید به نام Amigo برای کاهش مصرف انرژی بهره گرفته که بار پرفورمنس را پایش - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - کرده و بهینگی مصرف انرژی را تا ۱۰ درصد بهبود می‌بخشد. - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - پردازنده سیگنال تصویر در اگزینوس ۱۰۸۰ نیز از دوربین‌هایی تا - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - سقف ۲۰۰ مگاپیکسل (یا دو سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به صورت همزمان) پشتیبانی می‌کند و قادر به ضبط ویدیوهای 4K با نرخ فریم ۶۰ و HDR10+ خواهد بود.

ناگفته نماند که پردازنده عصبی تعبیه شده در اگزینوس ۱۰۸۰ هم می‌تواند به پرفورمنسی معادل ۵.۷ تاپس (به عبارت دیگر ۵.۷ تریلیون - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - عملیات بر - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - ثانیه) دست پیدا کند. این چیپست ضمنا از رم LPDDR5 و چیپ‌های حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند و به مودم 5G نیز مجهز شده. به این ترتیب، اگزینوس ۱۰۸۰ می‌تواند هم از شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز و هم شبکه‌های mmWave بهره‌مند شود. از دیگر قابلیت‌های چیپست می‌توان به جی‌پی‌اس، بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۶ دو بانده و پشتیبانی از پورت‌های USB Type-C اشاره کرد. سامسونگ رسما اعلام کرده که این چیپست برای نخستین بار درون - تعمیرات یخچال بکو در شهر نمک آبرود استان مازندران - یکی از اسمارت‌فون‌های پرچمدار ویوو تعبیه می‌شود که اوایل سال آتی میلادی از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone