🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38758.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

توسعه نمایشگری با مصرف باتری بسیار پایین برای گجت های پوشیدنی

ساعت های هوشمند ممکن است از نظر برخی، گجت هایی دوست داشتنی باشند، ولی از سوی دیگر برخی از کاربران را به علت دوام باتری پایین، از خود بیزار می کنند. حالا استارتاپی برخواسته از ...

ساعت های هوشمند ممکن است از نظر برخی، گجت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - هایی دوست داشتنی باشند، ولی از سوی دیگر برخی از کاربران را به علت دوام باتری پایین، از خود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - بیزار می کنند. حالا استارتاپی برخواسته از دانشگاه آکسفورد قصد دارد این موضوع را با حل مشکل پر مصرف ترین قطعه (از حیث انرژی باتری) حل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - کند: نمایشگرها.

نمایشگر جدید در برخی مواقع نیاز به هیچ منبع انرژی ندارد

این استارتاپ که «Bodle Technologies» نام دارد نوع جدیدی از نمایشگرها به نام «نمایشگر های باز تابنده حالت جامد» یا SRD - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - را توسعه داده که نوید مصرف بسیار پایین را می دهد. نمایشگر یاد شده در برخی از شرایط کارکرد، حتی نیازی به هیچ منبع تغذیه انرژی ندارد.

به گفته دکتر «هاریش باسکاران» و دکتر «پیمان حسینی» از دپارتمان مواد دانشگاه آکسفورد که فناوری این نمایشگر را توسعه داده اند، قابلیت های آن ترکیبی است از نمایشگرهای شیشه ای و نیز نمایشگرهای منعطف. پیکسل ها به سادگی نور را بازتاب می دهند ولی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای نمایش تصاویر ثابت نیاز به انرژی را به شدت کاهش می دهند، در حالی که تغییر حالت شکننده نوری که از لایه بسیار نازکی از مواد با قابلیت تغییر فاز ساخته شده می تواند به گونه ای پویا رنگ های دیگر را در نمایشگر تولید کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران
به گفته محققان نمایشگر جدید می تواند به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - لطف نرخ رفرش بالا و نیز رزولشن کافی به خوبی ویدیوهای HD را پخش نماید. انتظار می رود در آینده شاهد کاربردهای آن در زمینه های بسیاری از جمله آینه های هوشمند، موبایل ها و نیز کتاب خوان های الکترونیکی (مشابه نمونه های دارای نمایشگر های با جوهر الکترونیکی) باشیم.

این نمایشگر ارزان و نازک بوده و در نور محیط خارجی به خوبی قابل مشاهده است

آنها همچنین به مزایای دیگر این نمایشگر اشاره می کنند: به نازکی کاغذ، قیمت به صرفه، کارایی عالی در نور محیط خارجی. البته این محصول نور پس زمینه ندارد و به این ترتیب برای مشاهده محتوای نمایش داده شده توسط آن نیاز به منبع نور خارجی (مثلاً نور خورشید یا چراغ) است؛ به همین دلیل مصرف آن به میزان بسیار زیادی نسبت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - به سایر نمونه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - ها کاهش می یابد.

این کمپانی کوچک پیش از این بودجه ای را از دانشگاه آکسفورد دریافت کرده بود، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - ولی حالا موفق شده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - در فاز اول، تأییدیه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - دریافت 6 میلیون پوند سرمایه را برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - توسعه نمونه اولیه از موسسه سرمایه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - گذاری «Parkwalk Advisors» دریافت کند.

به گفته مسئولین استارتاپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - یاد شده، نمایشگرهای توسعه داده شده بر اساس - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - این فناوری جدید، می توانند در گجت های پوشیدنی، نمایشگر دستگاه های مرتبط با اینترنت اشیا و کتاب خوان های الکترونیک به کار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - رود. همچنین این نمایشگرها می توانند به عنوان پوسترهای تبلیغاتی پویا با قابلیت تعویض تصاویر کاربرد داشته باشند. البته این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگر در مراحل توسعه قرار دارد و هنوز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمک آبرود استان مازندران - تجاری سازی نشده. است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone