🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38766.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک همه شعله افکن های خود را فروخت

چند ماه پیش ایلان ماسک با تاسیس شرکت حفاری Boring Company دوباره جنجال آفرین شد. این شرکت که با قصد حفاری راه های زیر زمینی و ایجاد تونل های چند طبقه تاسیس شد، محصولاتی هم ...

چند ماه پیش ایلان ماسک با تاسیس شرکت حفاری Boring Company دوباره جنجال آفرین شد. این شرکت که با قصد حفاری راه های زیر زمینی و ایجاد تونل های چند طبقه تاسیس شد، محصولاتی هم برای فروش دارد. مثل کلاه و اسلحه. بله درست خواندید سلاح شعله افکن.

کلاه های ۲۰ دلاری بورینگ کمپانی در مدت زمان کوتاهی به فروش رفت و تمام شد ولی ایلان ماسک در توییتی نوشت: «کلاه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها فروخته شد، شعله افکن ها به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - زودی.»

حالا اما چند روز پس از معرفی شعله افکن ها، بورینگ کمپانی اعلام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می کند که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این کالای جدید را هم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تمام کرده و دیگر موجودی ندارد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در کمتر از ۵ روز، ۲۰ هزار شعله افکن ۵۰۰ دلاری توسط ایلان ماسک فروخته شد که این یعنی ثروتی معادل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ۱۰ میلیون دلار در حدود ۱۰۰ ساعت برای بورینگ کمپانی به دست آمده.

شعله افکن های ایلان ماسک در اصل همان مشعل های سقفی هستند که در بدنه یه اسلحه قرار گرفته اند تا حس و حال متفاوتی را القا کنند. بورینگ کمپانی ۱۰ میلیون دلار را دریافت کرده اما تا بهار پیش رو قرار نیست شعله افکن ها را تحویل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خریداران بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone