🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38769.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پانورامای دیدنی کاوشگر کنجکاوی از مناظر سیاره‌ی سرخ [تماشا کنید]

کاوشگر کنجکاوی اخیراً موقعیتی بدست آورده تا بتواند نگاهی به پشت سر خود بیاندازد و از مسیر طی شده خود پانورامای دیدنی ثبت کند. ناسا نیز همگان را دعوت کرده که به تماشای این منظره‌ی ...

کاوشگر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنجکاوی اخیراً موقعیتی بدست آورده تا بتواند نگاهی به پشت سر خود بیاندازد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و از مسیر طی شده خود پانورامای دیدنی ثبت کند. ناسا نیز همگان را دعوت کرده که به تماشای این منظره‌ی دیدنی ثبت شده توسط کاوشگرش بنشینند. کاوشگر کنجکاوی موفق شده یک پانورامای دیدنی از منظره‌ی کوهستانی ۱۸ کیلومتری دهانه‌ی آتشفشانی گیل ثبت کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

کاوشگر کنجکاوی ناسا که سال ۲۰۱۲ میلادی روی سیاره مریخ نشست توانسته ماموریت های زیادی انجام دهد. این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گجت هم اکنون در حال بررسی کوه میانی شارپ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است و چند ماه گذشته موفق شده که از چشم‌انداز «لبه ورا روبین» ۱۶ عکس‌ مطلوب ثبت کرده و یک پانورامای دیدنی از آنها خلق کند.

«اشوین واساوادا» یکی از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مهندسین کاوشگر کنجکاوی معتقد است زمستان مریخ زمان مناسبی برای عکاسی است چرا که در این زمان آسمان تمیز سیاره ی سرخ قابلیت گرفتن عکس‌های با کیفیتی را به کاوشگران می‌دهد. به همین دلیل است درون پانورامای یاد شده می توان قله‌ی بلندی را در فاصله ۸۰ کیلومتری مشاهده نمود.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

وی در‌باره مسیر طی شده توسط کاوشگر کنجکاوی می‌گوید:

«این وسیله ۵ سال است به آرامی از کوهستان‌های مریخ بالا می‌رود و پس از این مدت برای اولین بار توانسته که برگردد و کل مسیر طی شده در ماموریتش را ثبت کند.»

پانورامای گرفته شده توسط این کاوشگر بسیار بزرگ و شگفت انگیز است و بهتر است در صفحه‌ی نمایشگر بزرگی دیده شود تا جزییاتی از دیدگان کاربران مخفی نمانده و آنها بتوانند از گوشه کنار مریخ لذت ببرند. البته ناسا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هم نسخه‌ای به همراه توضیحات از این پانوراما برای کاربران نا آشنا درنظر گرفته تا چشم‌انداز‌های مریخ را بهتر نمایان کند.تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

کاوشگر کنجکاوی زمان زیادی را در سیاره‌ی سرخ سپری کرده و هنوز ماموریت‌های بیشماری در برنامه‌های آینده خود دارد. ناسا اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک عملیات حفاری توسط این وسیله از سر گرفته می‌شود تا نمونه‌های بیشتری از سنگ‌های موجود در مریخ بدست آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone