🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38765.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رویکرد متفاوت تپ سی در پرترافیک‌ترین روزهای تهران: جابه‌جایی رایگان مسافران

تهران امروز در حال پشت سر گذاشتن سردترین روز سال ۹۶ است و اگر در این کلان‌شهر زندگی می‌کنید قطعاً دیروز و امروز به دلیل یخ‌زدگی معابر با ترافیک غیرمعمول مواجه شده‌اید. سامانه تاکسی اینترنتی «تپ ...

تهران امروز در حال پشت سر گذاشتن سردترین روز سال ۹۶ است و اگر در این کلان‌شهر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زندگی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می‌کنید قطعاً دیروز و امروز به دلیل یخ‌زدگی معابر با ترافیک غیرمعمول - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مواجه شده‌اید. سامانه تاکسی اینترنتی «تپ سی» اما امروز تصمیم گرفته تا در تهران رویکردی متفاوت داشته باشد و با مستقر کردن ۲۰ ون در مسیرهای پرتردد و میدان‌های اصلی تهران، عبور و مرور را برای شهروندان ساده‌تر کند.

امروز عصر در یکی از میدان‌های اصلی شهر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با یکی از ون‌های سفیدی رو به رو شدم که روی آن علامت تپ‌سی و کلمه «رایگان» به چشم می‌خورد؛ خودروهایی که آمده بودند تا افراد را جا به جا کنند و به مسیرهای اصلی دیگر برسانند. این در حالیست که در دو روز گذشته ترافیک تهران بیش از هر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زمان دیگری به چشم می‌خورد و برای گرفتن خودرو به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شکل آنلان هم نمی‌توان از هیچ‌یک از سرویس‌ها که رقابت سختی با هم دارند، انتظار زیادی داشت.

اما اقدام امروز تپ سی فارغ از تبلیغات، به افرادی که در معابر پرتردد در انتظار خودرو بودند کمک بسیاری رساند. با روابط عمومی تپ سی برای دریافت جزییات تماس گرفتم و «علیرضا رمضانی» در این باره گفت: «۲۰ ون امروز در تهران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از ساعت ۱۵ تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آخر شب در ۲۰ میدان اصلی تهران در حال تردد و جا به جایی مسافران به شکل رایگان هستند. کاش می‌توانستیم این اقدام را به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شکل وسیع‌تر و در روز اول بارش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برف انجام دهیم. استقبال زیادی از این حرکت شد و چند هزار نفر در این ساعات می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. در این روزها در میدان‌های اصلی شهر صف‌هایی از مسافرینِ منتظر خودرو ایجاد می‌شود و تلاش کردیم زمان انتظار برای این افراد را کاهش دهیم.»

مدیر روابط عمومی تپ سی همچنین در مورد افزایش قیمت در روزهای برفی و آمارهای مربوط به آن می‌گوید: «راننده‌ها در روزهای پرخطر کار می‌کردند و افزایش قیمت منطقی بود. به دنبال سودجویی نبودیم و نیستیم. سیستم قیمت‌گذاری ما هوشمند است و به شکل خودکار قیمت‌ها را در شرایط خاص افزایش می‌دهد. این اتفاق - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در روزهای غیربرفی هم می‌افتد؛ در صورتی که در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - منطقه‌ای تعداد رانندگان تپ سی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کم باشد، سیستم قیمت را افزایش می‌دهد تا مسافر قادر به دریافت خودرو شود. از طرفی وقتی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خودروهای زیادی به نسبت مسافران در یک منطقه حاضر باشند، قیمت به شکل خودکار کاهش پیدا می‌کند.»

زمانی که در خصوص میانگین افزایش قیمت در روزهای برفی از رمضانی می‌پرسم، خبر می‌دهد که به طور متوسط قیمت‌های تپ‌ سی حدود ۵۰ درصد افزایش داشته‌اند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و در بالاترین حالت افزایش ۷۰ درصدی مشاهده شده است. او همچنین خبر می‌دهد که تپ‌سی اکنون در سراسر کشور ۱۵۰ هزار راننده دارد که ۹۰ هزار نفر از این افراد در تهران مشغول به کار هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone