🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38714.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

جاسوسی در ابعاد گسترده تر؛ ترامپ لایحه جدید FISA را امضا کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا لایحه تفویض اختیار مجدد FISA برای سال 2017 را به طور رسمی امضا و ابلاغ نمود. این نسخه از قانون FISA تا پایان سال 2023 میلادی برقرار خواهد ...

دونالد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا لایحه تفویض اختیار مجدد FISA برای سال 2017 را به طور رسمی امضا و ابلاغ نمود. این نسخه از قانون FISA تا پایان سال 2023 میلادی برقرار خواهد بود.

در بیانیه رسمی دونالد ترامپ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آمده است که طبق قانون فوق، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی آمریکا می توانند «اطلاعات حیاتی و حساس را در مورد تروریست های بین المللی، دلالان تسلیحات و دیگر اهداف اطلاعاتی مهم خارجی» خارج از خاک آمریکا جمع آوری کنند. او همچنین اعلام کرد ترجیح می داده به جای این قانون موقت 5 ساله، قانونی دائمی را امضا می کرده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

قسمت 702 قانون FISA به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رؤسای نهادهای امنیتی و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دادستان کل ایالات متحده اجازه می دهد هر فردی خارج از آمریکا را مورد بازبینی و نظارت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قرار دهند و از همه افراد جاسوسی کنند، که همین موضوع باعث بروز نگرانی هایی شده است. اگرچه طبق این قانون شهروندان آمریکایی از حوزه FISA خارج هستند، اما سازمان های مدافع حقوق شهروندی معتقدند بر اساس بند های فوق، جاسوسی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شهروندان آمریکایی هم ممکن خواهد بود. از جمله بندهای جنجالی در نسخه جدید FISA می توان به حق دسترسی سازمان های اطلاعاتی به مکالمات افراد، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فقط به خاطر ذکر نام آنها توسط یکی از افراد مظنون اشاره کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا پس از بحث و گفتگوی فراوان، هفته - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قبل نسخه جدید FISA را با 256 رأی به تصویب رساند و مجلس سنا نیز با 65 رأی موافق آن را تأیید کرد. نهایتاً کاخ سفید امضای نهایی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را پای این سند زد تا دست نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در جاسوسی هرچه بیشتر از مردم جهان بازتر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone