🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38712.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تلویزیون های ال جی و مشکل عدم پشتیبانی از دالبی ویژن

در ماه های گذشته بسیاری از کاربران تلویزیون های ال جی از عدم پشتیبانی دالبی ویژن هنگام پخش محتوا از دستگاه های متصل شده به تلویزیون از طریق درگاه HDMI خبر داده بودند. این مشکل باعث ...

در ماه های گذشته بسیاری از کاربران تلویزیون های ال جی از عدم پشتیبانی دالبی ویژن هنگام پخش محتوا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از دستگاه های متصل شده به تلویزیون از طریق درگاه HDMI خبر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داده بودند. این مشکل باعث می شود هنگام مشاهده محتوا از این دستگاه ها سطح شفافیت تصاویر آنگونه که باید به نمایش درنیاید.

اگرچه کاربران ساکن در کشورهای دیگر امکان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشاهده محتوای دالبی ویژن واقعی را از سرویس های مختلفی از قبیل نت فلیکس دارند اما این امکان برای درصد بسیار اندکی از کاربران ایرانی وجود دارد.

دالبی ویژن و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - HDR-10 دو مدل مختلف از استاندارد HDR هستند که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تفاوت میان روشن ‌ترین و تیره ‌ترین نقاط یک تصویر را به عنوان دامنه‌ی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پویایی روشنایی مشخص می کند.

تفاوت اصلی این دو استاندارد در این است که دالبی ویژن فناوری اختصاصی و تجاری کمپانی دالبی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است و توسعه دهندگان برای استفاده از آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با مبلغی را به این کمپانی پرداخت کنند، اما HDR-10 یک استاندارد باز و رایگان است.تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

با این حال طیف رنگ های به نمایش درآمده در دالبی ویژن ده ها برابر بیش از HDR-10 است و به همین دلیل توسعه دهندگان برای استفاده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از این فناوری حاضر به پرداخت هزینه آن هستند.

در هفته گذشته کمپانی دالبی با تائید مشکل عدم نمایش محتوای دالبی در دستگاه های متصل شده به تلویزیون از طریق درگاه HDMI - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدعی شده که این مساله به منابع پخش کننده ارتباطی نداشته و اصلاحات لازم باید از طریق بروزرسانی تلویزیون ها مرتفع گردند.

انتشار خبر مذکور باعث نگرانی کاربران تلویزیون های مدل 2016 ال جی شده بود، چرا که این کمپانی پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است ارائه فریمورهای جدید را برای این مدل ها متوقف کند.

با این حال کمپانی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کره ای اعلام کرده که تیم تحقیق و توسعه این کمپانی برای حل مشکل فوق و ارائه بروزرسانی در حال همکاری با متخصصان دالبی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone