🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44488.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ابزار جدید پروژه سانروف گوگل، شما را به نصب پنل های خورشیدی ترغیب می کند

گوگل به تازگی قابلیت جدیدی را به پروژه سانروف (Project Sunroof) اضافه کرده که بر اساس آن می توان نصب پنل های خورشیدی روی سقف خانه های مجاور را مشاهده کرد. ابزار آنلاین گوگل چندین سال ...

گوگل به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قابلیت جدیدی را به پروژه سانروف (Project Sunroof) اضافه کرده که بر اساس آن می توان نصب پنل های خورشیدی روی سقف خانه های مجاور - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را مشاهده کرد.

ابزار آنلاین گوگل چندین سال است که در دسترس کاربران قرار دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آنها نشان می دهد در صورت استفاده از انرژی خورشیدی، چه مقدار در هزینه های سالانه خود صرفه جویی می کنند. حال اگر نقشه ماهواره ای یک منطقه مسکونی را نگاه کنید، نقاط قرمز رنگی را خواهید دید که خانه های مجهز به پنل خورشیدی را مشخص می نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

پروژه سانروف گوگل در سال 2015 آغاز به کار کرد و از ابتدای سال جاری میلادی علاوه بر ایالات متحده، به کشور آلمان نیز راه یافت. این ابزار آنلاین به شما می گوید که سقف منزلتان در طول سال چه مقدار نور خورشید دریافت می کند و با توجه به مساحت و ساختار سقف، نصب پنل های خورشیدی چه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مقدار کاهش هزینه را در پی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهد داشت. همچنین اطلاعاتی در مورد تأمین کنندگان محلی این فناوری نیز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

الگوریتم یادگیری ماشین گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پنل های خورشیدی را تشخیص می دهد

سرویس جدید گوگل از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تشخیص پنل های خورشیدی از طریق تصاویر ماهواره ای با کیفیت عمل می کند. در حال حاضر این اطلاعات برای بیش از 60 میلیون منزل در ایالات متحده فراهم شده و گوگل وعده داده که طی ماه های آتی 40 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خانه دیگر را نیز به این مجموعه اضافه نماید.

گفتنیست هدف گوگل از این قابلیت جدید، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تشویق و ترغیب افراد به استفاده از انرژی خورشیدی عنوان شده. تحقیقات نشان می دهند اگر افراد بدانند همسایه هایشان به نصب پنل های خورشیدی اقدام کرده اند، به احتمال زیاد آنها هم به دنبال این کار خواهند رفت، به خصوص اگر پنل ها در معرض دید قرار داشته باشند. حال گوگل با چند کلیک، محل نصب پنل ها را به شما نشان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone