🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44485.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کدام شرکت برای اولین بار سنسور اثرانگشت را با نمایشگر موبایل ترکیب می کند؟

ترکیب اسکنر اثر انگشت با نمایشگر. این رویایی است که شرکت های سازنده موبایل مدت هاست در سر می پرورانند و ماه هاست شایعات مختلفی به گوش می رسد که اپل یا سامسونگ می توانند ...

ترکیب اسکنر اثر انگشت با نمایشگر. این رویایی است که شرکت های سازنده موبایل مدت هاست در سر می پرورانند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و ماه هاست شایعات مختلفی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به گوش می رسد که اپل یا سامسونگ می توانند این فناوری را در پرچمداران بعدی خود ارائه دهند.

اما واقعاً کدام تولید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کننده موبایل زودتر به خط پایان رقابتِ ترکیب کردن سنسور تشخیص اثر انگشت با نمایشگر می رسد؟ پاسخ شاید برایتان عجیب باشد چرا که نه خبری از سامسونگ است و نه اپل؛ در عوض، گفته می شود یک شرکت چینی به نام Vivo که اتفاقاً در خود چین آوازه بلندی دارد، قرار است نخستین شرکتی باشد که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چنین موبایلی را معرفی و عرضه می کند.

این خبر را «جوتنگ پن»، یکی از پژوهشگران سرشناس در صنعت موبایل چین می دهد. وی اخیراً یک ویدیوی چند ثانیه ای از یکی از موبایل های Vivo منتشر کرده که البته در آن مشخص نیست که کاربر آیا با لمس نقطه ای خاص در نمایشگر، موبایل را آنلاک می کند و یا کل نمایشگر می تواند به عنوان سنسور اثر انگشت عمل کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با این حال «پن» عقیده دارد که اپل، نخستین شرکت غیرچینی است که می تواند این فناوری را در موبایل خود به کار گیرد. در حال حاضر گزارش های دیگری هم منتشر شده که حکایت از تلاش شیائومی و هوآوی برای ارائه چنین موبایل هایی دارند، هرچند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که به نظر می رسد هوآوی این ویژگی را در P11 ارائه کند، موبایلی که در ابتدای سال ۲۰۱۸ از راه می رسد.

در این گزارش خبر می رسد که سامسونگ هم پیشتر تلاش داشته تا با استفاده از سنسوری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساخته شده توسط شرکت «Synaptics»، این فناوری را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نمایشگر گلکسی اس 8 به کار بگیرد ولی زمان کافی را در اختیار نداشته و اکنون به نظر می رسد که این قابلیت برای گلکسی نوت 8 هم آماده نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone