🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44489.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر گیمینگ Area 51 از Alienware با قدرتمندترین سخت افزار موجود معرفی شد

شرکت Alienware امروز نسخه ای آپدیت شده از کامپیوتر گیمینگ «Area 51» خود را معرفی کرد. مشتریان این سیستم قدرتمند می توانند قطعات آن را به شکل درخواستی از بین پردازنده های Core X جدید اینتل و ...

شرکت Alienware امروز نسخه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آپدیت شده از کامپیوتر گیمینگ «Area 51» خود را معرفی کرد. مشتریان این سیستم قدرتمند می توانند قطعات آن را به شکل درخواستی از بین پردازنده های Core X جدید اینتل و یا پردازنده های Ryzen Threadripper شرکت AMD انتخاب کنند.

همانگونه که ذکر شد، شما می توانید کامپیوتر دلخواه خود را به Alienware سفارش دهید و از جدیدترین سری پردازنده های شرکت اینتل یعنی Core X استفاده کنید. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بدین ترتیب یا می توانید به سراغ پردازنده ۶ هسته ای Core i7 7800X یا پردازنده ۸ هسته ای Core i7 7820X - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و یا نسخه ۱۰ هسته ای Core i9 7900X بروید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

این در حالیست که انتخاب کارت گرافیک در این سیستم هم در نوع خود جالب است. یا می توانید نسخه پایه را انتخاب کنید که یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti است، یا به سراغ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - انتخاب کارت های دوگانه GTX 1080 Ti بروید و یا سه کارت گرافیک AMD Radeon RX 580 به شکل همزمان داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که به عنوان خریدار می توانید حافظه رم دستگاه را تا ۶۴ گیگابایت از نوع چهارکاناله هایپراکس DDR4 و ۲۹۳۳ مگاهرتز افزایش دهید. این در حالیست که برای حافظه داخلی، دو انتخابِ SSD یک ترابایتی یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حافظه HDD دو ترابابتی پیش روست.

نسخه مجهز به پردازنده Threadripper از پنجم مرداد ماه عرضه می شود ولی مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های مجهز به پردازنده Core X در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پایان تابستان از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - راه می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone