🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44491.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام و TSMC برای تولید چیپست اسنپدراگون 845 به توافق رسیدند

همان طور که می دانید سامسونگ برای تولید چیپست پرچمدار کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 گوی سبقت را از رقبا ربود و تولید کننده انحصاری این قطعه سخت افزاری لقب گرفت. حال به نظر می ...

همان طور که می دانید سامسونگ برای تولید چیپست پرچمدار کنونی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 گوی سبقت را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از رقبا ربود و تولید کننده انحصاری این قطعه سخت افزاری لقب گرفت. حال به نظر می رسد کره ای ها نتوانستند چنین موفقیتی را تکرار کنند و تولید نسل بعدی این چیپست یعنی اسنپدراگون 845 به شرکت تایوانی TSMC محول شده است.

کسب و کار تولید چیپست موبایل برای سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بسیار سودآور بوده است

TSMC طی سال های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اخیر موفقیت های خوبی در عرصه تولید به دست آورده که از میان آنها می توان به قرارداد ساخت چیپست A10 اپل با فناوری 16 نانومتری، چیپست A11 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اپل با فناوری 10 نانومتری، و چیپست هلیو X30 مدیاتک با فناوری 7 نانومتری اشاره کرد. حال باید چیپست 7 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نانومتری اسنپدراگون 845 را نیز به این مجموعه افزود.

گفتنیست کسب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و کار تولید چیپست های موبایل برای سامسونگ بسیار سودآور بوده؛ سال گذشته آنها 4.44 میلیارد دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از این بخش درآمد کسب کردند که حدود 40 درصد آن یعنی نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به 1.78 میلیارد دلار از سفارشات کوالکام به دست آمده. این روند درآمدزایی همچنان ادامه خواهد یافت، چون اسنپدراگون 835 طی سال های آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نیز مشتریان زیادی داشته و به مرور به چیپست قدرتمندی برای دستگاه های میان رده بدل خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

نسل بعدی چیپست اگزینوس با معماری 8 نانومتری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تولید می شود

از طرف دیگر، غول تکنولوژی کره جنوبی سرمایه گذاری عظیم 7 میلیارد دلاری را به خطوط تولید چیپست های 10 و 7 نانومتری اختصاص داده و انتظار می رود که در سال آینده بتواند محصولات مبتنی بر فناوری 7 نانومتری را عرضه نماید. در این میان احتمالاً نسل بعدی چیپ های مجتمع اگزینوس بر پایه معماری 8 نانومتری تولید شوند که نسبت به نسل کنونی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 10 نانومتری، اندکی بهبود یافته اند.

لازم به ذکر است اگرچه سامسونگ دیگر تولیدکننده چیپست اسنپدراگون 845 نیست، اما در کنار هموطنش یعنی ال جی به عنوان خریداران عمده این قطعه مطرح است و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به همین دلیل طی هفته های اخیر مذاکراتی بین سران کوالکام و کمپانی های کره ای صورت گرفته.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone