🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44494.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به طرح ویژه مشاوره و بروز رسانی موبایل های سامسونگ در ماه رمضان

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، سامسونگ ایران برای تمام موبایل های این برند طرح ویژه‌ ای در نظر گرفته است. در این طرح صاحبان موبایل های سامسونگ با حضور در مکان‌ های اعلام شده، به صورت ...

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، سامسونگ ایران برای تمام موبایل های این برند طرح ویژه‌ ای در نظر گرفته است. در این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طرح صاحبان موبایل های سامسونگ با حضور در مکان‌ های اعلام شده، به صورت رایگان از تعمیر و بروزرسانی سیستم‌ عامل دستگاه بهره‌مند می‌ شوند و در صورت نیاز مشاوره فنی دریافت خواهند کرد.

شرکت سامسونگ ایران خبر می دهد که این طرح فعلاً در دو پاساژ ارگ و کوروش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تهران و در ماه رمضان اجرا می شود و یکی از خدمات ارائه شده در طرح ویژه، ارائه مشاوره به مراجعه‌ کنندگان است. بسیاری از افراد برای انتخاب - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مدلی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خاص از میان موبایل های متنوع این شرکت مردد هستند. به همین دلیل قرار است تا همزمان با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حضور تکنسین‌ ها، کارشناسان سامسونگ در محل حاضر شوند و به مراجعه‌کنندگان در پیدا کردن مدل دلخواه و مورد نیاز‌شان کمک کنند.

طرح ویژه سامسونگ فقط در تهران اجرا می شود

در این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برنامه، یک تکنسین و یک مشاور مجرب در محل حاضر ‌شده و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با بررسی تمامی جوانب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اسمارت فون های کاربران، اطلاعات لازم را در مورد دستگاه و مشکلات احتمالی آن به افراد ارائه می‌دهند. همچنین در صورت نیاز به بروزرسانی، تکنسین سامسونگ این کار را در همان زمان انجام می‌دهد. بروزرسانی سیستم‌ عامل به صورت رایگان یکی دیگر از جنبه‌های طرح مذکور است که در صورت نیاز و تمایل صاحب موبایل صورت می‌گیرد. در پایان هم به رسم یادبود شرکت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در این طرح جدید، هدیه‌ای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کوچک به مراجعه‌کنندگان اهدا می‌شود.

برای استفاده از خدمات این طرح تمامی کاربران موبایل های سامسونگ می‌توانند از ساعت ۱۴ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا ۲۲ روزهای ماه رمضان به پاساژهای کوروش و ارگ تهران مراجعه کنند.طرح ویژه‌ای که طی ماه رمضان اجرا می شود، در ادامه برنامه‌های سامسونگ برای ارائه خدمات مدرن پس از فروش است که با هدف پشتیبانی ویژه از مشتریان ایرانی اجرا می‌ شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone