🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44496.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی اتریشی از بزرگترین تلویزیون عریض 4K جهت استفاده در منازل رونمایی کرد

«C Seed» کمپانی نیست که آن را به واسطه محصولا خانگی اش بشناسیم اما آنها اخیراً از بزرگ ترین تلویزیون 4K در دنیا برای استفاده در منازل رونمایی کرده اند که قیمت آن می تواند ...

«C Seed» کمپانی نیست که آن را به واسطه محصولا خانگی اش بشناسیم اما آنها اخیراً از بزرگ ترین تلویزیون 4K در دنیا برای استفاده در منازل رونمایی کرده اند که قیمت آن می تواند هوش از سر شما ببرد.

تلویزیون مورد اشاره که «C Seed 262» نامیده می شود در واقع دارای یک پنل 262 اینچی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - (معادل با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 6.65 متر) است که با همکاری یک کمپانی معتبر در حوزه فناوری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های صوتی با نام «L-Acoustics» تولید شده است. همکاری با شرکت مورد اشاره سبب شده تا شش الی ده اسپیکر قدرتمند و رده بالا (بسته به انتخاب کاربر) در این تلویزیون تعبیه شود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

خرید و نصب این تلویزیون هشتصد کیلوگرمی، هزینه ای بالغ بر 587.5 هزار دلار در پی خواهد داشت

اما در مورد پنل مورد استفاده در تلویزیون «C Seed 262» باید اشاره کرد که دارای طول و عرضی برابر با 6.14 و 2.57 متر بوده که به معنای رزولوشن 4096 در 1716 پیکسلی است. همچنین می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بایست گفت که گجت غول پیکر مورد بحث از فناوری LED مشکی بهره می برد که کانتراست 5000:1 و حداکثر نور 800 نیتی را به ارمغان می آورد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است تلویزیون طراحی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده به دست «C Seed» تقریباً در سه وجه خود دارای حاشیه ای نبوده و تنها حاشیه آن مربوط به قسمت زیرین پنل نمایشگر است که ارتفاعی 15 سانتی متری داشته و در طول - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تلویزیون گسترش یافته است.

چنانچه در منزل خود دیواری برای نصب این تلویزیون دارید، بهتر است به فکر براکت های بسیار محکمی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هم باشید تا بتوانند وزن 800 کیلوگرمی این محصول را تحمل کنند. ناگفته نماند کمپانی سازنده حق الزحمه 38,500 دلاری را هم برای نصب تلویزیون خود در نظر گرفته که به قیمت 549,000 دلاری آن افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone