🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13513.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل پس از نطق اصلی WWDC 2021، رویداد ویژه‌ای برای اپل موزیک برگزار می‌کند

اپل نطق اصلی مراسم WWDC 2021 را امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌کند، اما حالا اعلام شده که پس از پایان این مراسم رویداد دیگری از ساعت ۲۳:۳۰ با تمرکز بر قابلیت Spatial ...

اپل نطق - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - اصلی مراسم WWDC 2021 را امشب - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌کند، اما حالا اعلام شده که پس از پایان این مراسم رویداد دیگری از ساعت ۲۳:۳۰ با تمرکز بر قابلیت Spatial Audio برای اپل موزیک برگزار خواهد شد.

اپل ساعاتی پیش با انتشار ویدیوی کوتاهی در سرویس اپل موزیک این خبر را اعلام کرد. در این ویدیو از کاربران خواسته شده که ساعت ۲۳:۳۰ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - امشب منتظر مراسم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - ویژه‌ای باشند. این مراسم در زمان‌بندی WWDC نیست و پیش‌تر حرفی از آن به میان نیامده بود.

کوپرتینویی‌ها حدود یک ماه پیش از اضافه شدن ویژگی «صدای فضایی» (Spatial - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - Audio) و پخش بی‌اتلاف (Lossless) به اپل موزیک خبر دادند و قرار شد این ویژگی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - در ماه ژوئن (خرداد و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - تیر) - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - در دسترس کاربران قرار بگیرد. حالا احتمالا در مراسم امشب اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر  داراب استان فارس

اپل گفته بود مشترکان اپل موزیک در زمان عرضه می‌توانند از هزاران آهنگ با قابلیت صدای فضایی و دالبی اتموس بهره‌مند شوند. این شرکت وعده همکاری با هنرمندان و شرکت‌های پخش مختلف را داده بود تا محتواهایی بیشتری با - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - پشتیبانی از ویژگی صدای فضایی تولید شود.

صدای فضایی روی تمامی هدفون‌های برند ایرپاد و بیتس که تراشه H1 یا W1 داشته باشند، پشتیبانی می‌شود. جدیدترین نسخه‌های آیفون، آیپد و مک هم از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

اپل همچنین قول داده که بیش از ۷۵ میلیون آهنگ در کاتالوگ سرویس اپل موزیک بی‌اتلاف در دسترس کاربران قرار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر داراب استان فارس - خواهد گرفت. کیفیت سرویس بی‌اتلاف از کیفیت CD با نرخ ۱۶ بیت بر ۴۴.۱ کیلوهرتز شروع می‌شود و تا ۲۴ بیت بر ۴۸ کیلوهرتز بالا می‌رود. این محتواها بر روی محصولات اپل قابل پخش خواهند بود. اپل موزیک در بهترین حالت می‌تواند امکان پخش به‌صورت Hi-Resolution Lossless را با نرخ ۲۴ بیت بر ۱۹۲ کیلوهرتزی فراهم کند، ولی پخش این کیفیت به مبدل جداگانه DAC نیاز خواهد داشت.

ویژگی‌های جدید اپل موزیک شامل سرویس بی‌اتلاف و صدای فضایی، بدون کسب هزینه اضافه در دسترس مشترکان اپل قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone