🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13511.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک برگزار می‌شود

پانزدهمین رویداد فیناپ با حمایت و همکاری دو بازیگر فعل حوزه اینشورتک کشور یعنی بیمیتو و ازکی پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ میزبان صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه خواهد بود و شرکت‌کنندگان مانند ...

پانزدهمین رویداد فیناپ با حمایت و همکاری دو بازیگر فعل حوزه اینشورتک کشور یعنی بیمیتو و ازکی پنجشنبه ۲۰ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - خرداد ۱۴۰۰ میزبان صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه خواهد بود و شرکت‌کنندگان مانند رویدادهای گذشته فیناپ، این رویداد را نیز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - می‌توانند از طریق بسترهای پخش زنده تماشا کنند.

اینشورتک که موضوع پانزدهمین رویداد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - فیناپ است به استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش ریسک و افزایش کارایی در صنعت بیمه اشاره دارد. اینشورتک - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - باعث ارتقای سهولت در صنعت بیمه شده و کمک می‌کند تا محصولات و خدمات بیمه در دسترس همگان قرار بگیرد و باعث صرفه‌جویی در فرآیندهای سنتی خرید بیمه می‌شود. از این‌رو آشنایی بیشتر با مفهوم اینشورتک، بازیگران آن و چالش‌های این حوزه، موضوعی مهم برای علاقه‌مندان، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - مدیران و متخصصان صنعت بیمه است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی

در پانزدهمین رویداد فیناپ سخنرانانی از سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - بیمه و اینشورتک حضور خواهند داشت. ستار هاشمی «معاون - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، غلامرضا تاج‌گردون «مدیرعامل بیمه سرمد»، یونس مظلومی «مدیرعامل بیمه تعاون»، تیم لطیف «رئیس هیئت‌مدیره ازکی و بیمیتو»، علیرضا ماهیار «مشاور حوزه فناوری و نوآوری»، حمیدرضا نورعلیزاده «جانشین مدیرعامل در تحول دیجیتال شرکت بیمه سامان»، حامد شیدائیان «بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره ذهن چابک»، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - حسین حسینی «قائم‌ مقام مدیرعامل بیمه دانا»، مهدی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - صارمی «بنیان‌‌گذار استارتاپ لیتیوم»، حامد ولی‌پوری «مدیرعامل ازکی و بیمیتو»، محمود کریمی «مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت»، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - حامد عابدینی «معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز»، مهدی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر ساوه استان مرکزی - ایمانی مهر «قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره» و رسول قربانی «سردبیر پایگاه خبری راه پرداخت» سخنران‌ها و اعضای پنل این رویداد هستند.

رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۲۰ خرداد‌ماه ۱۴۰۰ در کارخانه نوآوری به شکل مستقیم پخش خواهد شد. علاقه‌مندان به این رویداد و موضوع اینشورتک می‌توانند با مراجعه به وبسایت فیناپ ثبت‌نام کرده و از این رویداد حمایت کنند.

این رویداد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به‌صورت زنده از کانال آپارات فیناپ پخش خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند سؤالات و نظراتشان را با هشتگ Finupevent در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone