تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13501.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شکست تمام پردازنده‌های دسکتاپ رایزن ۵۰۰۰ از اینتل Core i7-1195G7 در گیک‌بنچ

اینتل اخیرا از جدیدترین پردازنده‌های تایگر لیک سری U رونمایی کرده و حالا نتایج بنچمارک گیک‌بنچ نمونه قدرتمندتر یعنی Core i7-1195G7 منتشر شده. این تراشه در بخش تک هسته‌ای توانسته پردازنده دسکتاپ قدرتمند رایزن 9 ...

اینتل اخیرا از جدیدترین پردازنده‌های تایگر لیک سری U رونمایی کرده و حالا نتایج بنچمارک گیک‌بنچ نمونه قدرتمندتر یعنی Core i7-1195G7 منتشر شده. این تراشه در بخش تک هسته‌ای توانسته پردازنده دسکتاپ قدرتمند رایزن 9 5950X شرکت AMD را شکست - تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دهد.

این پردازنده اینتل توانسته در بنچمارک گیک‌بنچ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد - تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و پردازنده‌های دسکتاپ را شکست دهد. این تراشه در بخش تک هسته‌ای به امتیازی در محدوده ۱۶۶۲ تا ۱۷۰۰ دست پیدا کرده و در بخش چند هسته‌ای هم امتیاز ۶۰۰۵ را به نام خودش ثبت کرده است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان

با این نتایج، جدیدترین محصول اینتل عملکردی بالاتر از تمام پردازنده‌های دسکتاپ رایزن ۵۰۰۰ حتی رایزن 9 5950X - تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارد، البته این تراشه را با ۳ امتیاز بالاتر شکست داده است.

اگرچه Core i7-1195G7 در رده‌ای پایین‌تر از پردازنده‌های دسکتاپ راکت لیک اس قرار - تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌گیرد، اما بسیار پرقدرت‌تر از دیگر پردازنده‌های نسل یازدهم - تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سری U با امتیازی نزدیک به ۱۴۰۰ است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان

این پردازنده جدید، قدرتمندترین پردازنده سری U اینتل محسوب می‌شود که با استفاده از فناوری «مکس توربو ۳.۰»، برای اولین بار به فرکانس ۵.۰ گیگاهرتز دست پیدا می‌کند.

گیک‌بنچ اولین بنچمارک شخص ثالث است که نتایج عملکرد Core i7-1195G7 را منتشر می‌کند و انتظار می‌رود در آینده این پردازنده در بنچمارک‌های بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد، البته نباید منتظر عرضه این محصول اینتل در آینده نزدیک باشیم.

در حال حاضر نتایج بنچمارک دیگر پردازنده جدید - تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سری U اینتل یعنی Core i5-1155G7 منتشر نشده و نمی‌دانیم چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد. - تعمیرات یخچال کرال در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با این حال قدرتمندترین پردازنده سری Core i5 مخصوص اولترابوک‌ها و لپ‌تاپ‌های باریک و سبک محسوب می‌شود، بنابراین باید منتظر عملکرد قابل قبولی از آن باشیم.

با توجه به قدرت قابل توجه Core i7-1195G7، باید منتظر عملکرد نسل بعدی‌اش باشیم تا ببینیم اینتل می‌تواند بازار اولترابوک‌ها را متحول کند یا اینکه اپل با چیپ M1X یا M2 به راحتی رقیبش را شکست می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone