تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13523.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای قاب محافظ پیکسل ۶ طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را تایید می‌کند

اوایل خرداد ماه رندرهایی از گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل فاش شد که ظاهر عجیب و طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌داد. اکنون تصاویری از قاب محافظ گوشی‌های جدید گوگل منتشر ...

اوایل خرداد ماه رندرهایی از گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل فاش شد که ظاهر عجیب و طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌داد. اکنون تصاویری از قاب محافظ گوشی‌های جدید گوگل منتشر شده که آن - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - طراحی و چیدمان دوربین‌های هر دو نسخه موبایل جدید گوگل را تایید می‌کند.

به طور معمول، تولیدکنندگان قاب محافظ برای محفظه دوربین گوشی‌های موبایل بخشی از آن را خالی می‌گذارند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - با توجه به رندرهای فاش شده، ظاهرا تولید کننده قاب محافظ گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - پرو نیز همین مسیر را طی کرده است و قسمت قرار گیری دوربین دستگاه در قاب محافظ کاملا مشخص است. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود. بیرون زدگی ماژول دوربین د رتصویری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - که از قاب محافظ گرفته شده به خوبی دیده می‌شود.

شایعات حاکی از آن است که پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی تخت امولد و پیکسل ۶ پرو از نمایشگر ۶.۹ اینچی امولد با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. روی هر دو نمایشگر روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود و انتظار می‌رود گوگل در آن‌ها از فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که گوگل برای کاهش وابستگی خود به کوالکام و تراشه‌های اسنپدراگون، در گوشی‌های آینده خود از چیپست اختصاصی ۵ نانومتری که از پردازنده گرافیکی Mali G78 بهره می‌برد، استفاده کند.

به نظر می‌رسد گوگل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - با عرضه گوشی‌های نسل جدید پیکسل خود قصد دارد وارد رقابت جدی در بازار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - موبایل شود. چرا که شایعات و رندرهایی که تاکنون از این گوشی‌ها ارائه شده است، طراحی جسورانه و منحصر به فرد، پردازنده قدرتمند و ماژول‌های دوربین بهبود یافته آن را به تصویر می‌کشد.

با این وجود بسیاری از طرفداران پیکسل از احتمال وجود یک رقیب منطقی از محصولات گوگل برای گوشی‌های آیفون اپل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - و سری گلکسی S سامسونگ هیجان‌زده هستند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - هرچند این موضوع هنوز مشخص نشده است اما گوشی‌های جدید گوگل ممکن است در اواسط شهریور ماه و اندکی پس از انتشار اندروید ۱۲ منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone