🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13502.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مارک زاکربرگ در حین برگزاری کنفرانس اپل بار دیگر از این شرکت انتقاد کرد

مارک زاکربرگ در حین شروع برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، بار دیگر از برداشت ۳۰ درصد پرداخت‌ها در اپ استور توسط اپل انتقاد کرد. وی همچنین اشاره کرد که تمامی رویدادهای آنلاین فیسبوک برای توسعه‌دهندگان تا ...

مارک زاکربرگ در حین شروع برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل، بار دیگر از برداشت ۳۰ درصد پرداخت‌ها در اپ استور توسط اپل انتقاد کرد. وی همچنین اشاره کرد که تمامی رویدادهای آنلاین فیسبوک برای توسعه‌دهندگان تا سال ۲۰۲۳ رایگان باقی خواهند ماند.

مدیرعامل فیسبوک در پست اخیر خود اشاره کرده است که برای حمایت از توسعه‌دهندگان، تمامی رویداد‌های آنلاین و سایر محصولات مرتبط به صورت رایگان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - در اختیارشان قرار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - خواهد گرفت. اما با شروع سال ۲۰۲۴ فیسبوک رویه خود را تغییر می‌دهد و مقداری از درآمد توسعه‌دهندگان را سلب می‌کند. زاکربرگ تاکید کرده است که مقدار گفته شده بسیار کمتر از ۳۰ درصدی خواهد بود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - که اپل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - از توسعه‌دهندگان در پلتفرم اپ استور دریافت می‌کند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل

زاکربرگ در ادامه اشاره کرده است که به زودی پلتفرم پرداخت جدیدی برای توسعه‌دهندگان ایجاد خواهد کرد و آن‌ها می‌توانند تفاوت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - میان هزینه‌ها و مالیات‌ها در نمونه ساخته شده توسط فیسبوک را با سایر رقبا مقایسه کنند. این سخن زاکربرگ اشاره مستقیمی به اپل و شاید گوگل دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone