تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13493.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام بالاخره نحوه عملکرد الگوریتم نمایش محتوای خود را توضیح داد

پس از گذشت پنج سال از تغییر رویه اینستاگرام در نمایش پست‌ها از حالت زمانی به شکل الگوریتمی، حالا این شبکه اجتماعی بالاخره پستی در وبلاگ خود منتشر کرده و شیوه کار الگوریتم خود را ...

پس از گذشت پنج سال از تغییر رویه اینستاگرام در نمایش پست‌ها از حالت زمانی به شکل الگوریتمی، حالا این شبکه اجتماعی بالاخره پستی در وبلاگ خود منتشر کرده و شیوه کار الگوریتم خود را توضیح داده است. ظاهرا هیچ الگوریتمی به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد که شما چه چیزی را روی بخش‌های مختلف - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این اپ می‌بینید. در عوض، هر بخش از برنامه برای خودش مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها دارد که درباره - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایش محتوا تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گفته آقای «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام همه الگوریتم‌ها به‌طور کلی عملکرد مشابهی دارند ولی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به نحوه استفاده کاربر واکنش نشان دهند. برای مثال، در بخش فید و استوری‌ها هدف نمایش تصاویر و ویدیوهای دوستان، خانواده و نزدیکان شماست. اینستاگرام با در اختیار داشتن اطلاعات مربوط به خود پست، کسی که آن را منتشر کرده و علایق کاربر سیگنال‌هایی را پیدا می‌کند. سیگنال‌های مدنظر اینستاگرام با توجه به ترتیب اهمیتشان از قرار زیر است:

  • اطلاعات مربوط به پست: این سیگنال میزان محبوبیت پست‌ها (مثلا با تعداد لایک‌ها) و اطلاعاتی درباره خود محتوا (مثل زمان انتشار، طول ویدیو و موقعیت مکانی) را مورد بررسی قرار می‌دهد.
  • اطلاعات مربوط به ناشر پست: این سیگنال به اینستاگرام کمک می‌کند تا تشخیص دهد که ناشر پست چقدر برای شما اهمیت دارد. در این‌جا به چیزهایی مثل دفعات تعامل کاربران با آن فرد در هفته‌های گذشته هم توجه می‌شود.
  • فعالیت شما: این سیگنال به اینستاگرام نشان می‌دهد که شما - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به چه چیزهایی - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - علاقه دارید و - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چند پست را لایک کرده‌اید.
  • تاریخچه تعامل شما با افراد: این - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سیگنال مشخص می‌کند که چقدر مایل به مشاهده پست‌های یک فرد خاص هستید. یکی از عوامل موثر در این سیگنال همان بحث کامنت گذاشتن روی پست‌های یکدیگر است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان

البته موسری می‌گوید تلاش اینستاگرام این است که شما - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چند پست از یک نفر را پشت سر هم نبینید. او درباره نشر مجدد پست‌های بخش فید در - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بخش استوری‌ها می‌گوید:

«تاکنون برای این استوری‌ها ارزش کمتری قائل بودیم، چون دائما می‌شنیدیم که مردم مایل به دیدن استوری‌های جدید هستند. ولی در مواقع مهم – مثل زمان برگزاری جام جهانی یا ناآرامی‌های خیابانی - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - – شاهد سیلی از پست‌های بازنشریافته هستیم و در این شرایط - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مردم انتظار دارند استوری‌هایشان به افراد بیشتری نشان داده شود. به همین خاطر ما - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رویه قبلی خود را متوقف کردیم.»

موسری درباره الگوریتم‌های رده‌بندی - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پست‌ها در صفحه Explore می‌گوید هدف اینستاگرام پیش‌بینی احتمال تعامل شما با تصاویر و ویدیوهاست. البته این قضیه در مورد بخش Reels کمی فرق می‌کند و اینستاگرام پست‌هایی را در اولویت قرار می‌دهد که به نظر شما بامزه و سرگرم‌کننده هستند.

اینستاگرام در نهایت می‌گوید اگر - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌خواهید کنترل بیشتری روی الگوریتم‌ها داشته باشید بهتر است سه نکته را مدنظر قرار دهید:

  • دوستان صمیمی خود را در بخش Close Friends مشخص کنید.
  • افرادی را که دوست ندارید Mute کنید.
  • از گزینه Not Interested - تعمیرات یخچال بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای مشخص کردن محتواهایی که مایل به دیدن آن‌ها نیستید، استفاده کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone