تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13505.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

حرکت اول در استارتاپ نبض سرمایه گذاری کرد

حرکت اول با انتشار خبری اعلام کرد در استارتاپ نبض که در حوزه سلامت الکترونیک فعالیت میکند، سرمایه گذاری نموده است. حرکت اول به عنوان بازوی خطر پذیر گروه همراه اول در سال 97 تاسیس ...

حرکت اول با انتشار خبری اعلام کرد در - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استارتاپ نبض که در حوزه سلامت الکترونیک فعالیت میکند، سرمایه گذاری نموده است.

حرکت اول به عنوان بازوی خطر پذیر گروه همراه اول - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در سال 97 تاسیس شده و تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر سرمایه گذاری نموده است. سال گذشته بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی کشور توسط این صندوق صورت گرفت - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و چندی پیش اعلام شد که حرکت اول قصد دارد این مسیر را - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در سال جدید هم ادامه دهد.

این هلدینگ سرمایه گذاری در سال جاری مانند بسیاری از صندوق‌های سرما‌یه‌گذاری، نگاه ویژه به سلامت الکترونیک داشته که با شیوع ویروس کرونا رشد خوبی را تجربه - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کردند. حرکت اول در اولین سرمایه گذاری - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود در - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سال جدید - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در حوزه سلامت الکترونیک به سراغ استارتاپ نبض رفته است.

استارتاپ نبض در - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سال 1395 توسط جمعی - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چهار نفره از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و علم و صنعت پایه گذاری شد. فعالیت ابتدایی نبض در - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زمینه ساخت تجهیزات توان‌بخشی بود اما در مرداد ماه سال ۹۶ تغییر مسیر داده و در زمینه طراحی و ساخت ابزارها و گجت های هوشمند حوزه سلامت فعال است.

نبض همچنین موفق به کسب مقام اول حوزه سلامت در چهارمین گنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی شده است.

«آرمین کریمی» مدیرعامل و هم بنیانگذار نبض، ضمن تایید - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این خبر اظهار امیدواری کرد  که این همکاری استراتژیک منجر به تحولات جدی در بازار سلامت الکترونیک کشور گردد.

او همچنین در مورد دلایل این همکاری اعلام کرد که از وی سی ها و حتی شرکت‌های مختلف پیشنهادات متنوعی داشته‌اند اما رویکرد تیم حرکت اول برای نبض - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌تواند معنای واقعی اسمارت مانی باشد.

مقرر شده جزییات دقیقتری - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این سرمایه گذاری، در نشست خبری اعلام بشود. حرکت اول در سال جاری - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قصد دارد به حوزه‌های بیشتری ورود پیدا کند و چندی پیش به بازار خارج از کشور نیز ورود پیدا کرد و به نظر می‌رسد مسیر سرمایه‌گذاری در ابعاد داخلی و جهانی را در سال جدید برای خود در نظر گرفته است.

با توجه به مصاحبه‌ای که چندی پیش مدیرعامل استارتاپ نبض با رسانه‌ها داشت و اعلام کرده بود که قصد - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارند به بازار جهانی حرکت کنند، می‌توان گفت سیاست‌های جدید حرکت اول در کنار تصمیم این تیم شاید بتواند - تعمیرات یخچال دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به فعالیت در بازار خارج از ایران تیم نبض نیز منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone