🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13494.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا C01 پلاس با اندروید ۱۱ گو ادیشن و قیمت ۹۰ دلار معرفی شد

نوکیا از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش رونمایی کرد. گوشی نوکیا C01 پلاس از نسخه گو اندروید ۱۱ بهره می‌برد و به پردازنده ۸ هسته‌ای مجهز شده است. این موبایل دارای نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی ...

نوکیا از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش رونمایی کرد. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - گوشی نوکیا C01 - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - پلاس از نسخه گو اندروید ۱۱ بهره می‌برد و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - به پردازنده ۸ هسته‌ای مجهز شده است.

این موبایل دارای نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت تصاویر ۱۸:۹ است که اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - می‌خورد. در حاشیه بالایی صفحه نمایش یک دوربین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش و همچنین اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. روی حاشیه بخش پایینی لوگوی نوکیا خودنمایی می‌کند.

از آنجایی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - که با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، نباید منتظر استفاده از چندین سنسور برای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - دوربین اصلی باشیم. روی پنل پشتی نوکیا C01 پلاس دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که زیر آن یک فلاش LED به چشم می‌خورد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس

نوکیا برای این محصولش تراشه ۸ هسته‌ای Unisoc SC9863A را درنظر گرفته که توسط ۱ گیگابایت رم و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - همراهی می‌شود، البته کاربران می‌توانند از کارت حافظه هم استفاده کنند.

نوکیا C01 پلاس اگرچه فاقد سنسور اثر انگشت است، اما سیستم عامل آن یعنی اندروید ۱۱ گو ادیشن از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید تا حدودی روی محافظت بیومتریک حساب باز کنید، هرچند چندان قابل اعتماد نیست.

این موبایل از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - به جک ۳.۵ میلی‌متری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - هدفون مجهز شده است و همچنین بلوتوث ۴.۲ و شبکه LTE را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وزن این دستگاه به ۱۵۷ گرم می‌رسد و ابعادش برابر ۱۴۸ در ۷۱.۸ در ۹.۳ میلی‌متر است که آن را ضخیم‌تر و سنگین‌تر از نوکیا C1 پلاس می‌کند.

در حال - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - حاضر کاربران - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر نی ریز استان فارس - در روسیه می‌توانند به صورت آنلاین این محصول را پیش خرید کنند. این گوشی نوکیا در رنگ‌های بنفش و آبی با قیمت ۹۰ دلار یا ۷۵ یورو به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone