🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13503.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

محصول معرفی نشده اوپو با تراشه دیمنستی ۹۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

براساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد اوپو Reno 6 5G مجهز به تراشه دیمنستی ۹۰۰ مدیاتک موبایل بعدی این شرکت باشد. اما ظاهرا دستگاهی با کد تراشه مشابه در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده ...

براساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد اوپو Reno 6 5G مجهز به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان - تراشه دیمنستی ۹۰۰ مدیاتک موبایل بعدی این شرکت باشد. اما ظاهرا دستگاهی با کد تراشه مشابه در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده که احتمالا موبایل بعدی اوپو یا دستگاهی از همان خانواده خواهد بود.

امتیاز کسب شده توسط محصول مرموز - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان - مبتنی بر تراشه دیمنستی ۹۰۰ بسیار امیدوارکننده است و خبر از چیپست قدرتمندی برای موبایل‌های میان‌رده می‌دهد. محصول جدید مدیاتک از لیتوگرافی ۶ نانومتری بهره می‌برد و به دو هسته - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان - کورتکس A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز در کنار پردازنده‌ گرافیکی مالی G68 MC4 و مودم 5G مجهز شده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان

تراشه اسنپدراگون 778G ساخت کوالکام نیز از لیتوگرافی مشابه برای استفاده در محصولات میان‌رده بهره می‌برد و رقیب مستقیمی برای دیمنستی ۹۰۰ محسوب می‌شود، اما متاسفانه هنوز بنچمارک‌های آن منتشر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان - نشده است. البته نتایج مرتبط با بنچمارک دستگاه با تراشه اسنپدراگون 780G در دسترس است، ولی نمی‌تواند برای مقایسه چندان مفید بوده و به کار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان - رود زیرا مبتنی بر لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان - برخی قابلیت‌های قدیمی‌تر را هم در خود جای داده است.

طبق بنچمارک‌های اولیه انجام شده می‌توان نتیجه گرفت که دیمنستی ۹۰۰ نسبت به اسنپدراگون 750G و 765G از سرعت بیشتری برخوردار است و برتری قابل توجه نسبت به مدل‌های پایین‌تر خانواده خود نیز دارد. اما انتشار نتایج مرتبط با اسنپدراگون 778G در آینده می‌تواند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر خدابنده استان زنجان - عرصه رقابت میان مدیاتک و کوالکام را بسیار جذاب‌تر کند.

شرکت ویوو نیز در حال ساخت محصولی مبتنی بر تراشه دیمنستی ۹۰۰ است که نتایج آن در گیک بنچ منتشر شده است. اما متاسفانه ارقام اعلام شده برای نسخه چهارم برنامه هستند و به صورت مستقیم امکان مقایسه آن‌ها با موبایل آینده اوپو وجود ندارد. احتمال دارد در آینده نزدیک خبرهای بیشتری پیرامون دستگاه مرموز اوپو منتشر شود و مطمئن خواهیم شد که آیا با Reno 6 5G مواجه هستیم یا اوپو محصول جدیدی را توسعه داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیوین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یک سوالی دارم نمایندگی شما آیا روستای سجاس خدابنده سرویس دهی داره
پاسخ: بله در روستای سجاس شهر خدابنده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone