🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13495.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس برخی مشخصات و قیمت گوشی N200 5G را رسما اعلام کرد

شرکت وان پلاس اخیرا اعلام کرده که گوشی موبایل N200 5G را که یک گوشی ارزان قیمت است، به زودی در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد. این شرکت به تازگی تصویری اختصاصی برای PCMag منتشر ...

شرکت وان پلاس اخیرا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - اعلام کرده که گوشی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - موبایل N200 5G را که یک - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - گوشی ارزان قیمت است، به زودی در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد. این شرکت به تازگی تصویری اختصاصی برای PCMag منتشر کرده است. نکته جالب توجهی که درباره N200 وجود دارد این است که وان پلاس قیمت این گوشی را کمتر از ۲۵۰ دلار در نظر گرفته، با این حال صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی خواهد داشت.

مدیرعامل این شرکت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - اعلام کرده که N200 نسخه کاملا آپدیت شده‌ای از وان پلاس نورد N100 است. نورد N100 گوشی موبایلی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - ارزان قیمت با باتری پرظرفیت و پشتیبانی از 4G - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - است که اوایل سال میلادی در ایالات متحده عرضه شد. N200 صفحه نمایشی ۶.۴۹ اینچی با کیفیت 1080p خواهد داشت که رزولوشن بسیار بالاتری نسبت به N100 با صفحه ۶.۵۲ اینچ و کیفیت 720p محسوب می‌شود. صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز حرکات و انیمیشن‌ها را بسیار نرم‌تر از صفحه استاندارد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - ۶۰ هرتزی نشان خواهد داد. این ویژگی تاکنون در گوشی‌هایی با چنین رده قیمتی حتی بین محصولات وان پلاس نیز دیده نشده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان
تصویر اختصاصی وان پلاس به PC Exclusive

به نظر می‌رسد وان پلاس N200 آرایه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - دوربینی مانند N100 داشته باشد. این آرایه شامل سه دوربین به همراه یک فلش در پشت گوشی است. دوربین سلفی این گوشی در صفحه نمایش آن قرار گرفته و سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور روی فریم دستگاه تعبیه شده است. وان پلاس اعلام کرد که تصمیم دارد تجربه 5G را بیش از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - هر زمانی برای عموم قابل دسترس کند.

ظاهرا وان پلاس با پرچمدارهایی مانند وان پلاس ۹ پرو و گوشی‌های ارزان‌قیمتی مانند N100 و N200 5G بازار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - آمریکای شمالی را هدف قرار می‌دهد. گوشی‌های میان‌رده مانند نورد و نورد CE 5G را برای بازارهای اروپایی و هند درنظر گرفته است. چنین رویکردی با توجه به خروج ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر گلستان استان گلستان - منطقی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ختمی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر میشه بگید 5آذر گلستان سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در 5آذر شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone