🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32134.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ایران از زیردریایی فاتح مجهز به موشک کروز رونمایی کرد

رئيس جمهوری ایران از زیردریایی موسوم به فاتح که در دسته کلاس متوسط تعریف می‌شود رونمایی کرد. قرار است زیردریایی فاتح در ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ایران مورد استفاده قرار گیرد. این زیردریایی حدود ...

رئیس جمهوری ایران از زیردریایی موسوم به فاتح - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - که در دسته کلاس متوسط تعریف می‌شود رونمایی کرد. قرار است زیردریایی فاتح در ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ایران مورد استفاده قرار گیرد. این زیردریایی حدود ۵۲۷ تن وزن دارد و در ساخت آن بیش از ۴۱۲ هزار قطعه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - استفاده شده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - است.

بر اساس گزارشات منتشر شده این زیردریایی به سامانه شلیک و هدایت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - موشک‌های کروز زیر سطحی به سطح مجهز است. برخورداری از پرتابگر اژدر، سونار پیشرفته، رانش الکتریکی، مدیریت نبرد ترکیبی، جنگ الکترونیک و مخابرات امن یکپارچه از دیگر ویژگی‌های زیردریایی فاتح است.

فاتح نخستین زیردریایی نیمه سنگین ساخت ایران است؛ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - ضمن اینکه  توانایی حرکت در عمق ۲۰۰ متر را به صورت عادی داشته و ژرفای قابل دستیابی برای آن نیز ۲۵۰ متر است. بر اساس گزارشات منتشر شده فاتح توان دریانوردی به مدت ۳۵ روز را دارد و دارای چهار مقر پرتاب اژدرهای کالیبر ۵۳۳ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - میلی‌متری است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - و توانایی حمل هشت مین دریایی و دو اژدر رزرو را دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل

خبرگزاری فارس نیز در گزارشی اعلام کرده که ساخت این زیردریایی «حاصل بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت کار و تلاش متخصصان صنایع - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - دفاعی کشور با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - همکاری ۵۰۰ شبکه همکار شامل ۴۸ مرکز طراحی، ۱۲۰ مرکز صنعتی، ۸۰ شرکت دانش بنیان، ۵۷ مرکز دانشگاهی و ۱۹۵ مرکز پژوهشی کشور است.»

گفتنیست بعد از مراسم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - رونمایی از این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیردریایی اعلام - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد که به دستور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، زیردریایی فاتح عازم اولین ماموریت خود در آب‌های جنوب کشور شده است. «حسن روحانی» در جمع مدیران و مسئولان استان هرمزگان درباره هزینه‌های انجام شده درباره فاتح نیز چنین گفته است:

«برای ساخت این زیردریایی ۶۸ میلیون دلار هزینه شده است. اگر قرار بود این زیردریایی را از خارج بخریم، باید ۲۵۰ میلیون دلار هزینه می‌کردیم و چه بسا قطعات مورد نیاز آن را به ما نمی‌دادند.»

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل

ایران اولین زیردریایی نیمه سنگین خود به نام فاتح را رونمایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده است که بنا به گفته برخی کارشناسان به احتمال قوی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - مدل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - تکمیل شده و بهینه‌سازی شده زیر دریایی «نهنگ» است که حدود هفت سال پیش ساخته شد. به گفته دریادار «حسین خانزادی»، فرمانده نیروی دریائی ارتش، نسل‌های بعدی زیر دریایی فاتح نیز ساخته خواهد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد.

کارشناسان نظامی باور دارند که فاتح با توجه به وزن جابجایی و ویژگی‌هایش برای عملیات در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - عمق کم خلیج فارس مناسب نیست ولی برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پارس آباد استان اردبیل - عملیات در دریای عمان و آب‌های فراتر در کنار زیر دریایی‌های کلاس کیلو گزینه خوبی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone