🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19082.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سونی سال گذشته ۴.۵ میلیون پلی استیشن ۵ به فروش رساند

در کنار اطلاعات منتشر شده از جلسه مالی سال اخیر سونی، مشخص شد که این کمپانی در سال ۲۰۲۰ توانست ۴.۵ میلیون پلی استیشن ۵ را در سرتاسر جهان به فروش برساند. این میزان فروش، آمار درآمدزایی تقریبا ...

در کنار اطلاعات - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - منتشر شده از جلسه مالی سال اخیر سونی، مشخص شد که این کمپانی در - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سال ۲۰۲۰ توانست ۴.۵ میلیون پلی استیشن ۵ را در سرتاسر جهان به فروش برساند. این میزان فروش، آمار درآمدزایی - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تقریبا مشابهی با عرضه پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ داشته است.

میزان تقاضای پلی استیشن ۴ به طور چشمگیر از سال گذشته با کاهش روبرو شد و با ثبت ۷۷ درصد کاهش نسبت به - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سال قبل توانست ۱.۴ میلیون - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دستگاه در سه ماه اکتبر تا دسامبر عرضه کند. با - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این وجود سونی عملکرد بهتری نسبت به سال پیش داشت - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و برخی از تحلیلگران - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از سال ۲۰۲۰ به عنوان«بهترین - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فصل در تاریخ پلی استیشن» یاد کردند.

سونی در جلسه مالی اخیر خود اعلام کرد که درآمد این کمپانی با ۴۰ درصد رشد - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سالانه به ۸.۴ میلیارد دلار رسیده که بخش اعظمی از آن را مدیون فروش پلی استیشن ۵ است. همچنین سود عملیاتی سونی به دلیل فروش بیشتر بازی، اشتراک PSN و حاشیه سخت‌افزاری بهتر نسبت به کنسول نسل قبل با ۵۰ درصد رشد به ۷۶۳.۳ میلیون دلار رسید.

تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با این وجود سونی تایید ‌کرده که به دلیل «کمتر بودن قیمت نهایی پلی استیشن ۵ برای مصرف کنندگان در مقایسه با هزینه تولید آن» متحمل ضرر شده. با این حال سونی خاطرنشان می‌کند که هزینه‌های مربوط به تولید پلی استیشن ۵ - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برخی از سودهای آن را خنثی می‌کند.

با توجه به اینکه پلی استیشن ۵ هنوز - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در حال عرضه و فروش است تعداد فروش نهایی - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این کنسول در حال حاضر نامشخص است اما به نظر - تعمیرات مایکروفر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌رسد این کنسول هم به اندازه‌ی پلی استیشن ۴ خواهد فروخت. کنسول نسل قبل هم در سه ماهه اول عرضه خود ۴.۵ میلیون دستگاه فروخته بود.

در مقابل مایکروسافت همراه با گزارش درآمد مالی سالانه خود، آمار فروش مشخص برای کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس» یا «سری اس» اعلام نکرد و تنها اعلام کرد که درآمد ایکس‌ باکس نسبت به سال گذشته ۸۶ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone