تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16760.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اتصال به شبکه 5G را فراموش کنید، مگ‌سیف برگ برنده آیفون ۱۲ است

ساعتی پیش در این‌باره نوشتیم که مگ‌سیف در آیفون ۱۲ می‌تواند نیاز به کابل‌های شارژ را از بین برده و به ساخت آیفونی بدون پورت منجر شود که کاملا بر شارژ وایرلس متکی خواهد بود. ...

ساعتی پیش در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - این‌باره نوشتیم که مگ‌سیف در آیفون ۱۲ می‌تواند نیاز به کابل‌های شارژ را از بین برده و به ساخت آیفونی بدون پورت منجر شود که کاملا بر شارژ وایرلس متکی خواهد بود. چنین چیزی بسیار آینده‌نگرانه به نظر می‌رسد. حالا بیایید درباره موضوعی اندک عملی‌تر صحبت کنیم... کاری که میلیون‌ها نفر همین حالا با موبایل‌های هوشمند خود انجام می‌دهند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران

با استفاده از مگ‌سیف، به سرعت متوجه خواهید شد که تعویض قاب موبایل چقدر آسان شده است. بسیاری از کیس‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - امروزی عملا به نوعی پنجه مجهز شده‌اند که لبه‌های موبایل شما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - می‌گیرند. اما با استفاده از آهن‌ربا، دیگر نگرانی کمتری راجع به آسیب دیدن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - لبه‌های موبایل، یا فشار آمدن به ماژول دوربین گران‌قیمت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - دستگاه یا فشرده شدن بیش از حد دکمه‌های کناری خواهیم داشت.

و نکته مهم دیگر اینکه قاب‌های محافظ مگ‌سیف، با شارژر مگ‌سیف و دیگر تجهیزات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - جانبی نیز سازگاری دارند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید به صورت همزمان از چندین تجهیزات جانبی مبتنی بر مگ‌سیف استفاده کنید.

برای بسیاری پیش آمده که بعد از بروز مشکل هنگام شارژ وایرلس، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - قاب محافظ موبایل خود را به فروشنده پس داده‌اند. یا برخی مجبور به تعبیه یک صفحه فلزی بین قاب محافظ و موبایل می‌شوند تا بتوانند آن را به خوبی روی داگ درون اتومبیل متصل کنند. برخی دیگر هم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - به سراغ قاب‌های مخصوصی می‌روند که فضای اضافه برای کارت اعتباری و چیزهایی از این دست دارند. البته که این قاب‌های مخصوص، ظاهر بسیار بدقواره‌ای نیز دارند و موبایل گران‌قیمت اپل را بسیار زشت نشان می‌دهند.

در تئوری، استفاده از مگ‌سیف به این معناست که دیگر لازم نیست بین شارژ وایرلس و قاب محافظ موبایل، یکی از را انتخاب کنید. تمام قاب‌های محافظ می‌توانند به گونه‌ای طراحی شده که اختلالی در کار شارژر وایرلس به وجود نیاورند و در عین حال، می‌توانید به راحتی آن‌ها را از دستگاه جدا کنید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران

شاید اصلا در آینده نیازی به خرید یک قاب برای داک مغناطیسی درون اتومبیل نباشد، زیرا در تئوری می‌توان موبایل را بدون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - هیچ تجهیزات اضافه‌ای به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - آن‌ها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - متصل کرد. به این ترتیب، دیگر خبری از افزونه‌های صفحه فلزی هم نخواهد بود. و به جای خرید یک داک شارژ وایرلس بزرگ و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - بدقواره، می‌توانید صرفا یک پایه نگهدارنده ساده برای کابل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - مگ‌سیف را متصور شوید.

و چرا ذهنیت‌مان را صرفا محدود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - به تجهیزاتی کنیم که به قاب محافظ متصل می‌شوند؟ برای مثال لرزشگیر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - موبایل Osmo Mobile 4، ساخته شرکت DJI را در نظر بگیرید که پایه‌های مغناطیسی جداشونده دارد تا در کسری ثانیه قادر به جدا کردن موبایل هوشمندتان باشید. اما مشکل اینست که پایه Osmo را باید در ابتدا به موبایل خود متصل کنید و هر وقت هم که کارتان به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - پایان رسید، جدایش کنید. حالا چه می‌شود اگر این لرزشگیر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - به صورت مستقیم، به بدنه خود آیفون متصل شود و دیگر نیازی به یک پایه جداگانه نباشد؟

و چه می‌شود اگر به جای خرید قاب‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - افزایش‌دهنده باتری برای آیفون، بتوانید یک باتری مغناطیسی را به صورت مستقیم به پشت دستگاه متصل کنید؟ لنوو و موتورولا جزو شرکت‌هایی هستند که در ساخت تجهیزات ماژولار موبایل شکست خوردند، اما ایده آن‌ها راجع به قطعات ماژولار Moto Mods همواره ستودنی بوده است. البته که شارژ وایرلس در قیاس با برخورد مستقیم مسی اندکی از بهینگی می‌کاهد، اما شاید اکنون زمان آن باشد که تولیدکنندگان توجهی دوباره به این قطعات و تجهیزات ماژولار نشان دهند.

البته که بسیاری از این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - ایده‌ها، وابسته به توانایی و قدرت آهن‌رباهای اپل خواهند بود. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - بسیاری از تجهیزات این‌چنینی، اگر به راحتی از بدنه دستگاه جدا شوند و مقاومت کافی را نشان ندهند، دیگر آنقدرها کاربری نخواهند بود. و اگر پایه مغناطیسی اتومبیل شما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - نتواند در یک جاده پر پیچ و خم، آیفون ۱۲ را سر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - جایش نگه دارد، بدون هیچ تردید مجددا به سراغ پایه‌هایی خواهید رفت که مثل یک پنجه، موبایل را سرجای خود نگه خواهند داشت.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران

علاوه بر این، موضوع بستگی به این هم دارد که برنامه‌های اپل برای اکوسیستم مگ‌سیف چقدر جدی است و چقدر به استفاده از مشت آهنین تمایل دارد. آهن‌رباها، تجهیزاتی نیستند که مالکیت معنوی‌شان متعلق به اپل باشد، بنابراین در تئوری، تولیدکنندگان قاب‌ها و تجهیزات جانبی می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند و ضمنا استاندارد شارژ وایرلس Qi هم تحت کنترل اپل نیست.

با این همه، در تبلیغات ویدیویی اپل نشان داده شده که آیفون می‌تواند تجهیزات «رسمی» را شناسایی کرده و به آن‌ها واکنش نشان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - دهد. در مورد مگ‌سیف - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - نیز، بالاترین سرعت شارژ تنها به کمک پدهای شارژ رسمی میسر خواهد شد. بعد از سال‌ها کسب درآمد از برنامه فروش لایسنس Made for iPod/iPhone/iPad، تصورش سخت است که اپل به راحتی از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - خیر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - این بخش از درآمد خود بگذرد.

در هر صورت، مگ‌سیف می‌تواند آغازگر عصر جدیدی برای اکوسیستم تجهیزات جانبی اپل باشد و ضمنا شخصی‌سازی را راحت‌تر از هر زمان دیگر خواهد کرد. این موضوع در کنار سهولت شارژ آیفون به هنگام خواب باعث می‌شود حس کنیم مگ‌سیف تنها دلیل معقول برای خرید آیفون‌های امسال است. دوربین‌ها همواره بهتر می‌شوند، پردازنده‌ها همواره سریع‌تر می‌شوند و 5G هم به شکلی اجتناب‌ناپذیر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - راهش را به تمام موبایل‌ها باز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نکا استان مازندران - می‌کند، چه آیفون و چه موبایل‌های اندرویدی. اما هیچ‌ تولیدکننده‌ای در دنیای اندروید یک اکوسیستم تجهیزات جانبی مشابه به آیفون ۱۲ ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone