🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40837.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات و تصاویر موبایل HTC U11 Plus پیش از رونمایی رسمی لو رفت

کمپانی HTC قرار است یازدهم آبان ماه از اسمارت فون های U11 Plus و U11 Life رونمایی کند، با این حال این موبایل ها هم از لو رفتن اطلاعات و تصاویر پیش از رونمایی رسمی ...

کمپانی HTC قرار است یازدهم آبان ماه از اسمارت فون های U11 Plus - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و U11 Life - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رونمایی کند، با این حال این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ها هم از لو رفتن اطلاعات و تصاویر پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رونمایی رسمی در امان نمانده اند.

U11 Plus از نظر ظاهری با برادر کوچکتر خود یعنی U11 تفاوت هایی دارد، برای مثال سنسور اثر انگشت به پنل پشتی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زیر دوربین منتقل شده است (متاسفانه تصاویر منتشر شده از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیستند).

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان
HTC U11 Plus

قبلا شایع شده بود که این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کمپانی تایوانی به دنبال عرضه یک اسمارت فون بدون حاشیه است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و حالا می بینیم که U11 Plus نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 و حاشیه بسیار کم دارد.

این موبایل با ابعاد 158.2 در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 74.6 در 9.1 میلی متری احتمالا از نمایشگری 6 اینچی، چیپست اسنپدراگون 835، 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - علاوه بر این از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دوربین های اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و سلفی مجهز به سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

گفتنی است در این رندرها خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نبوده و در عوض از یک پورت USB Type-C استفاده شده است.

موبایل دیگری که قرار است HTC به زودی از آن رونمایی کند U11 Life نام دارد.تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اساس اطلاعات منتشر شده این اسمارت فون به چیپست اسنپدراگون 630، صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن FHD، دوربین های اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی آمپر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ساعتی مجهز خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود. علاوه بر این با برخورداری از استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone