🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40838.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پلان؛ چگونه می توان مانند یک طراح فکر کرد؟ [تماشا کنید]

«تیم براون» در سال 1987 به شرکت مشاور IDEO پیوست، مجموعه ای که طراحی محصولاتی نظیر نخستین ماوس کامپیوتری اپل، اولین لپ تاپ برای GRiD Systems و وسیله دیجیتالی شخصی برای شرکت پالم را در ...

«تیم براون» در سال 1987 به شرکت مشاور IDEO پیوست، مجموعه ای که طراحی محصولاتی نظیر نخستین ماوس کامپیوتری اپل، اولین لپ تاپ برای GRiD - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Systems و وسیله دیجیتالی شخصی برای شرکت پالم را در سابقه خود داشت.

از آن زمان، مسیر IDEO عوض شد و به حل مشکلات طراحی در جهان واقعی پرداخت، مسائلی مانند سیستم های رأی گیری، اهدای خون، آموزش و غیره. در این قسمت از پلان تیم براون مراحل طراحی را توضیح می دهد و از تجربیات خود در این حوزه می گوید. با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone