🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40823.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت مجازی ال جی با نام تجاری UltraGear عرضه می شود

اخیراً شرکت ال جی نام تجاری «UltraGear» را در دفتر حفاظت از مالکیت های معنوی اتحادیه اروپایی به ثبت رسانده است. تصور می شد که هدست واقعیت مجازی رده بالای شرکت کره ای با همین ...

اخیراً شرکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ال جی نام تجاری «UltraGear» را در دفتر حفاظت از مالکیت های معنوی اتحادیه اروپایی به ثبت رسانده است. تصور می شد که هدست واقعیت مجازی رده بالای شرکت کره ای با همین نام روانه بازار شود.

در اسناد مورد اشاره ذکر شده که این نام متعلق به یک سخت افزار در حوزه واقعیت مجازیست که دارای نمایشگر بوده و روی سر نصب می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شود. لازم به یادآوریست که ال جی نسخه اولیه این هدست را برای اولین بار در خلال کنفرانس توسعه دهندگان بازی در ماه مارس امسال رونمایی کرده بود. در آن زمان اعلام شد که محصول فوق در اوایل سال ۲۰۱۸ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روانه بازار می شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

قرار است این هدست از پلتفرم نرم افزاری SteamVR کمپانی ولو بهره ببرد. این پلتفرم با همکاری دیگر برند مشهور در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عرصه واقعیت مجازی، یعنی شرکت HTC توسعه یافته است. نسخه اولیه محصول مورد بحث مجهز به دو نمایشگر ۳.۶۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۱۴۴۰ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بود و برای پردازش محتوای به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایش درآمده به یک رایانه قدرتمند نیاز داشت. نرخ به روز رسانی تصویر در نمایشگر هدست UltraGear نیز ۹۰ گیگاهرتز اعلام شده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

به احتمال فراوان در خلال نمایشگاه CES سال آینده در لاس وگاس اطلاعات بیشتری در خصوص نخستین هدست واقعیت مجازی شرکت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ال جی در اختیار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - علاقه مندان قرار خواهد گرفت. گرچه هنوز هیچ قیمتی برای این گجت پوشیدنی اعلام نشده، اما انتظار می رود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رقمی در حدود ۶۰۰ دلار روی برچسب قیمت آن درج شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشودخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** تلویزیون جی پلاس GTV-55GU812S LED شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone