🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40839.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: تنها ۳ میلیون آیفون 10 برای عرضه اولیه به بازار آماده می شود

اپل مدت هاست که با مشکلات تولید محدود موبایل پرچمدار خود، آیفون X دست و پنجه نرم می کند و حتی در این راستا قرار شده مدیر عملیاتی خود «جف ویلیامز» (Jeff Williams) را راهی ...

اپل مدت هاست که با مشکلات تولید محدود موبایل پرچمدار خود، آیفون X دست و پنجه نرم می کند و حتی در این راستا قرار شده مدیر عملیاتی خود «جف ویلیامز» (Jeff Williams) را راهی شرکت تولید کننده آیفون 10، یعنی فاکسکان کند. اپل امیدوار است - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - واسطه ملاقات آقای ویلیامز با «تری گو» (Terry Gou) مدیر عامل فاکسکان، بلکه بتواند گره به ظاهر کور این مشکل را باز کند.

حالا «مینگ چی کو» (Ming-Chi Kou) تحلیلگر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با سابقه موسسه «KGI Securities» در آخرین گزارش خود اعلام نموده که آیفون 10 در دو هفته ابتدایی عرضه، تنها در تعداد بسیار محدود 2 الی 3 میلیون عدد به بازار خواهد آمد.

به نظر می رسد باز هم مقصر اصلی تولید محدود آیفون X، مشکلات مرتبط با سنسورهای FaceID باشد. البته این بار دو مقصر دیگر هم در گزارشات به چشم می خورند: «آنتن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدید آیفون 10» و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - «دوربین با زاویه دید عریض»! بر این اساس بُرد مدار مرتبط با این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو ماژول نیز با مشکل محدودیت تولید مواجه هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
ماژول های مرتبط با FaceID، در کنار «آنتن» و «دوربین با زاویه دید پهن»، مقصران اصلی تولید محدود آیفون 10

گزارش موسسه KGI Securities همچنین به این موضوع اشاره دارد که مشکلات مذکور در آبان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آذر سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بالاخره حل خواهند شد.

لازم است یادآوری کنیم که امکان پیش خرید آیفون 10 از هفته آتی فراهم خواهد شد و از 12 آبان ماه نیز پرچمدار اپل، برای خریداران اولیه ارسال خواهد گشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone