🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40828.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

یک شرکت ژاپنی به دلیل استفاده از نام «Animoji» از اپل شکایت کرد

یکی از مهم ترین ویژگی های آیفون 10 که حدوداً یک ماه پیش معرفی شد، دوربین «Face ID» بود که علاوه بر قابلیت باز کردن قفل دستگاه و ثبت سلفی های پرتره، امکان تولید اموجی ...

یکی از مهم ترین ویژگی های آیفون 10 که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حدوداً یک ماه پیش معرفی شد، دوربین «Face ID» بود که علاوه بر قابلیت باز کردن قفل دستگاه و ثبت سلفی های پرتره، امکان تولید اموجی های متحرک مبتنی بر حرکات صورت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربر را تحت عنوان «انیموجی» فراهم می کند.

حالا یک شرکت ژاپنی به نام «.Emonster k. k» که حق استفاده از عنوان «Animoji» را در سال 2015 برای خود به ثبت رسانده بود، شکایتی را علیه اپل تنظیم کرده و قصد دارد علاوه بر ممنوعیت استفاده از نام «انیموجی» در آیفون 10، مبلغ نامعلومی را به عنوان غرامت دریافت کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

جالب است بدانید که .Emonster k. k در سال 2014 اپلیکیشنی به نام «Animoji» را برای iOS عرضه کرد که با قیمت 0.99 دلار، به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربران اجازه می دهد اموجی های متحرک را مانند یک فایل GIF به یکدیگر ارسال کنند.

اپل با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وجود اطلاع از حضور اپلیکیشن «Animoji» در پلتفرم iOS از این نام استفاده کرده است

اما - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ویژگی انیموجی در آیفون 10 با سرویس .Emonster k. k تفاوت داشته و تصاویر متحرک را مبتنی بر حرکات چهره کاربر تولید می کند. با این حال «انریکه بونانسی» مدیر عامل شرکت ژاپنی معتقد است که اپل با وجود اطلاع از حضور اپلیکیشن «Animoji» در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پلتفرم iOS از عنوان مذکور سوء استفاده کرده و به دلیل شباهت اسمی و عملی دو - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - محصول، دادگاه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باید دستور حذف یکی از آنها را صادر کند.

لازم به ذکر است که طبق اظهارات آقای بونانسی، تابستان امسال و پیش از معرفی آیفون 10 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کمپانی «.The Emoji Law Group LLC» (احتمالاً از سوی اپل) قصد خرید حق استفاده از عنوان «Animoji» را داشت که با مخالفت شرکت ژاپنی رو به رو شد. اپل نیز با وجود این موضوع، ویژگی جدید خود را با اسم «انیموجی» به بازار معرفی کرد که موجب دعوای حقوقی دو شرکت شده است.

گفتنی است کمپانی ساکن کوپرتینو نیز دلایل خاص خود را داشته و مدعی است نام «Animoji» در سال 2015 برای شرکت «.Emonster Inc» به ثبت رسیده و «.Emonster k. k» حقی در این زمینه ندارد.

به هر حال باید منتظر بود و دید که آیا انریکه بونانسی و تیم حقوقی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - او توانایی متقاعد کردن دادگاه برای جریمه اپل و تغییر نام محصول را دارند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone