🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40829.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هواوی احتمالا سال آینده اسمارت فون تاشوی خود را به بازار عرضه می کند

کمپانی هواوی که چند روزپیش از پرچمدارهای جدید سری میت 10 رونمایی کرد، برای سال آتی نقشه های جالبی در سر دارد. به گزارش «Cnet» این کمپانی در حال کار بر روی یک اسمارت فون ...

کمپانی هواوی که چند روزپیش از پرچمدارهای جدید سری میت 10 رونمایی کرد، برای سال آتی نقشه های جالبی در سر دارد. به گزارش «Cnet» این کمپانی در حال کار بر روی یک اسمارت فون تاشو است و ممکن است در سال آینده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به بازار عرضه کند.

«ریچارد یو» مدیرعامل هواوی تاکید کرده که شرکت متبوعش یک «نمونه حقیقی» از یک اسمارت فون تاشو را تولید کرده اما این نمونه برای عرضه به بازار در زمینه های طراحی مکانیکی و انعطاف پذیری نمایشگر به اصلاحاتی نیاز دارد.

«ZTE» که یکی از رقبای محلی و بین المللی هواوی محسوب می شود پیش از اسمارت فون تاشوی «Axon M» را معرفی کرده که قرار است در آبان ماه به بازار آمریکا راه پیدا کند. با این حال Axon - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - M در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - واقع دو نمایشگر است که از طریق یک لولا به هم متصل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده اند و حاشیه های کناری باعث ایجاد فاصله بین صفحه نمایش بزرگتر می شوند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی
اسمارت فون تاشوی «Axon M»

به گفته ریچارد یو نمونه اولیه موبایل تاشوی هواوی از دو صفحه نمایش با یک فضای خالی بسیار کوچک بین آنها تشکیل شده است اما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مهندسان این شرکت در حال تلاش برای از بین بردن این فاصله هستند.

در حال حاضر اطلاعاتی بیشتر از این اسمارت فون در دست نیست اما اگر هواوی بتواند مشکلات موجود را حل کرده و آن را به بازار عرضه کند، اعتبار خود در زمینه نوآوری را به مراتب افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone