🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40830.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Aquos R Compact برادر دوقلوی اسنشال فون توسط شارپ معرفی شد

شارپ به تازگی مدل جدیدی از اسمارت فون های سری Aquos به نام «Aquos R Compact» را معرفی کرده که شباهت انکارناپذیری به موبایل ساخته اندی رابین، اسنشال فون دارد. تلفن هوشمند جدید شارپ از ...

شارپ به تازگی مدل جدیدی از اسمارت فون های سری Aquos به نام «Aquos R Compact» را معرفی کرده که شباهت انکارناپذیری به موبایل ساخته اندی رابین، اسنشال فون دارد.

تلفن هوشمند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جدید شارپ از نمایشگر 4.9 اینچی با حاشیه بسیار کم، با رزولوشن Full HD و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد؛ ولی بر خلاف اسنشال فون، در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بخش پایینی نمایشگر آن یک حاشیه پهن دیده می شود که از زیبایی آن در مقایسه با اسمارت فون ساخت اندی رابین می کاهد. چیپست اسنپدراگون 660 نیز نیرو بخش این اسمارت فون است و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

این موبایل دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی بوده و یک باتری 2500 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میلی آمپر ساعتی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در آن تعبیه شده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

از دیگر امکانات این تلفن هوشمند می توان به درگاه USB-C و بلوتوث 5 اشاره کرد. موبایل جدید کمپانی ژاپنی قرار است در رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و سفید به بازار عرضه شود.

لازم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است یادآوری کنیم که پیشتر شارپ تلفن هوشمند Aquos S2 را معرفی کرده بود که آن مدل نیز شباهت بسیاری به اسنشال فون داشت.

به نظر می رسد Aquos R Compact قرار است تنها در بازار ژاپن به فروش برود. هنوز قیمت و زمان عرضه این موبایل مشخص نشده ولی احتمالاً در آذر تا دی ماه سال جاری به بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone