🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40825.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی گوگل پیکسل 2 اکس ال توسط iFixit، از تعمیرپذیری نسبی آن حکایت دارد

گروه iFixit که به کالبدشکافی موبایل های هوشمند و دیوایس های مشابه شهرت دارد، در آخرین بررسی خود به سراغ پیکسل 2 اکس ال گوگل رفته و به این نتیجه رسیده که فبلت اندرویدی این ...

گروه iFixit که به کالبدشکافی موبایل های هوشمند و دیوایس های مشابه شهرت دارد، در آخرین بررسی خود به سراغ پیکسل 2 اکس ال گوگل رفته و به این نتیجه رسیده که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فبلت اندرویدی این کمپانی، نسبتاً تعمیرپذیر است. iFixit بعد از باز کردن تمام قطعات دستگاه، نمره شش از ده را به خاطر تعمیرپذیری به پیکسل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 2 اکس ال - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - داد که از نمره نخستین پیکسل اکس ال کمتر است.

تفاوت اصلی میان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دو موبایل، ظاهراً به باتری مدل جدیدتر باز می گردد که برخلاف سابق به راحتی از دستگاه خارج نمی شود و به سختی در جایگاه خود چفت شده است. پنل نمایشگر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیکسل 2 اکس ال شاید از منظر مشخصات، به کلی با مدل پیشین متفاوت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باشد، اما به همان راحتی از دستگاه جدا می شود و کافی است فومی که ماژول نمایشگر را از قاب میانی منیزمی و مادربرد و سایر سخت افزارهای داخلی جدا می کند برش داده شود.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پروسه تعمیرپذیری دستگاه به خاطر کاورهای فشرده ای که روی کابل های اتصال دهنده نمایشگر به «مغز» پیکسل 2 اکس ال قرار گرفته بسیار چالش برانگیز است و پس از برداشتن نمایشگر، قاب میانی هم به دشواری جدا می شود. از سوی دیگر اما iFixit پی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برده که اکثر قطعات داخل دستگاه ماژولار بوده و می توانند بدون دردسر خاصی از بدنه جدا شوند.

ماهیت ماژولار پیکسل 2 اکس ال، - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حتی به پورت USB-C هم سرایت کرده و ال جی، برد جداگانه ای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای آن در نظر گرفته که به گفته - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - iFixit، حرکتی بسیار نامتعارف و نادر است. iFixit ضمناً افزوده که این قطعه مستعد فرسودگی بوده و احتمالاً بیشتر از هر سخت افزار دیگری در بدنه این اسمارت فون اندرویدی نیازمند گارانتی است. در نهایت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - iFixit به تمجید از ال جی بابت استفاده از تنها 9 پیچ معمولی فیلیپیس #00 پرداخته اما به طور کل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تحت تاثیر کیفیت ساخت آن قرار نگرفته است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone