🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40836.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل احتمالا در حال توسعه مدل مجهز به نمایشگر اسپیکر هوم است

گوگل چند هفته قبل طی رویدادی اسپیکرهای جدید هوم، هوم مکس و هوم مینی را معرفی کرد و حالا خبر می رسد که به دنبال توسعه یک اسپیکر مجهز به نمایشگر است که امکان تماشای ...

گوگل چند هفته قبل طی رویدادی اسپیکرهای جدید هوم، هوم مکس و هوم مینی را معرفی کرد و حالا خبر می رسد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که به دنبال توسعه یک اسپیکر مجهز به نمایشگر است که امکان تماشای ویدئوهای یوتیوب، استفاده از نقشه های گوگل مپ، وبگردی و غیره را برای کاربر فراهم می کند.

این محصول که با کد «کوارتز» شناخته می شود، از طریق بررسی کدهای اپلیکیشن «گوگل اپ» لو رفته که شامل عباراتی از قبیل یوتیوب، ویدئو و مرورگر بوده است.

در حال حاضر نیز نمونه هایی از اسپیکرهای مجهز به صفحه نمایش وجود دارد، برای مثال آمازون اسپیکر هوشمند «اکو شو» را با صفحه نمایش 7 اینچی به بازار عرضه کرده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
اسپیکر هومشند «اکو شو»

گفتنی است از آنجایی که آمازون از فراهم کردن انتخاب گزینه نمایش خودکار برای کاربران خودداری کرده بود گوگل نیز امکان پخش ویدئوهای یوتیوب در این اسپیکر را غیرفعال کرد.

این شرکت ماه گذشته یک مدل دیگر از اسپیکر مجهز به نمایشگر به نام «اکو اسپات» را معرفی کرد که قرار است در آذر ماه به بازار عرضه شود.

اسپیکر گوگل هوم علاوه بر پخش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موزیک امکان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنترل لوازم خانگی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هوشمند، اطلاع از وضعیت آب و هوا، اخبار، نتایج مسابقات ورزشی و غیره را برای کاربران فراهم می کند و طبیعتا اضافه کردن نمایشگر به چنین گجتی امکانات آن را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone