🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40833.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت پیکسل 2 در برابر خراشیدگی، آتش و فشار [تماشا کنید]

کانال های زیادی در یوتیوب وجود دارند که برای جذب مخاطب از اقدامات عجیب خود فیلمبرداری کرده و آن را به نمایش می گذارند و حالا یکی از این کانال ها پرچمدار جدید گوگل را ...

کانال های زیادی در یوتیوب وجود دارند که برای جذب مخاطب از اقدامات عجیب خود فیلمبرداری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده و آن را به نمایش می گذارند و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حالا یکی از این کانال ها پرچمدار جدید گوگل را زیر شکنجه برده تا مقاومت آن را بسنجد.

بدین منظور گوگل پیکسل 2 باید تست های مختلفی از جمله قرار گرفتن در معرض آتش، فشار و خراشیدگی را از سر بگذراند. در مرحه اول تست خراشیدگی انجام شده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و از آنجایی که نمایشگر پیکسل 2 به محافظ گوریلا گلس 5 مجهز است، مقاومت خوبی از نشان داده و در سطح 6 دچار خراشیدگی می شود.

اسپیکرهای جلو در شبکه ای از فلز قرار گرفته اند که مقاومت آنها را افزایش داده است. از طرف دیگر دوربین های اصلی و  سلفی نیز زیر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پوشش محافظ قرار داشته و به سادگی دچار خش نمی شوند.

علی رغم اینکه این اسمارت فون از آلومینیوم ساخته شده اما این فلز زیر لایه‌ای که گوگل آن را پوشش هیبریدی می‌خواند قرار گرفته، به همین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جهت مقاومت آن در برابر خراشیدگی کمتر است.

نکته منفی پیکسل 2 اینجاست که سنسور اثر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انگشت بسیاری از گوشی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های هوشمند بعد از خط افتادن به خوبی قبل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کار می‌کند، اما حسگر پیکسل 2 بعد از خط و خش از کار می‌افتد.

در  آزمون دوم نمایشگر  برای چند ثانیه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در معرض آتش قرار گرفته و در نتیجه لکه ای روی آن پدید می آید.

در آزمون سوم نیز مثل دیگر ویدئوهای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این کانال نوبت به خمیدگی می رسد. در این مرحله با وارد آمدن فشار پیکسل 2 از پنل کناری زیر درگاه سیم کارت می شکند. اگرچه این شکستگی مقاومت موبایل در برابر آب را از بین  می برد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این حال هنوز هم به خوبی کار می کند. در ادامه می توانید ویدئوی مربوط به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این تست را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone