🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25590.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مک بهتر است یا پی سی؟ IBM به سوال قرن پاسخ می‌دهد

کمپانی IBM اخیرا داخل شرکت خود تحقیقاتی به عمل آورده و اطلاعاتی را در رابطه با کارمندانش منتشر کرده است. هدف این تحقیق، پاسخ دادن به سوالی است که پاسخ روشنی ندارد؛ مک بهتر است ...

کمپانی IBM اخیرا داخل شرکت خود تحقیقاتی به عمل آورده و اطلاعاتی را در رابطه با کارمندانش منتشر کرده است. هدف این تحقیق، پاسخ دادن به سوالی است که پاسخ روشنی ندارد؛ مک بهتر است یا ویندوز؟ از نظر IBM، مک.

بر اساس نتایج تحقیقاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - که این کمپانی به دست آورده است، کاربران مک ۲۲ درصد بهره‌وری بیشتری نسبت به کاربران ویندوز داشته‌اند. IBM می‌گوید که کاربران سیستم‌عامل مک، فراتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند. همچنین یک نکته عجیب نیز در این نتایج وجود دارد و آن هم این است که کاربران مک، توانسته‌اند ۱۶ درصد قراردادهای سنگین‌تری ببند. این که کاربر مک بودن چه ربطی به قرارداد بستن دارد، جای بحث دارد.

فلچر پروین (Fletcher Pervin) یکی از مدیران ارشد IBM در این رابطه می‌گوید:

شرایط حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - IT به خوبی طرز تفکر و احساس IBM به کارمندانش را نشان می دهد. ما در نظر داریم تا محیطی با بهره‌وری بالا برای آن‌ها فراهم کنیم و همواره در تلاش هستیم تا این شرایط - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - را بهبود ببخشیم. به همین دلیل قدرت انتخاب را برای کارمندان IBM فراهم کردیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان

با توجه به نتایج این تحقیقات که برای اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - بار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - در این سطح صورت می‌گیرد، نشان می‌دهد که کارمندانی که از سیستم‌عامل مک استفاده می‌کنند، ۱۷ درصد احتمال کم‌تری دارد تا از این کمپانی بروند. همچنین این افراد از نرم‌افزارهای موجود برای این سیستم‌عامل راضی‌تر هستند و تنها ۵ درصد این جامعه درخواست نرم‌افزار‌های اضافی را داشته‌اند. در مقابل، ۱۱ درصد کاربران ویندوز درخواست برنامه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - اضافی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - برای سیستم‌های خود داشته‌اند.

آقای پروین همچنین از هزینه‌های نگه‌داری کم‌تر مک‌ها می‌گوید. بر اساس گفته‌های وی، تنها ۷ مهندس برای تعمیر و نگه‌داری ۲۰۰ هزار مک لازم است. در حالی که برای تعمیر و نگه‌داری همین تعداد سیستم ویندوزی، ۲۰ مهندس باید در اختیار کمپانی باشد.

 

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان

همچنین در زمان راه‌اندازی این سیستم‌ها نیز تنها ۲ درصد از کاربران مک به مشکل برخوردند. در مقابل، حدود ۱۴ درصد از کاربران سیستم‌عامل ویندوز، در راه‌اندازی سیستم‌های خود مشکلاتی را تجربه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر ابهر استان زنجان - کرده بودند. کاربران ویندوز، چیزی در حدود ۵ برابر بیشتر نسبت به کاربران مک، نیاز به کمک تکنسین پیدا می‌کردند که کمی عجیب است.

در نهایت می‌توان گفت که شاید کارمندان IBM نسبت به ویندوز حساسیت دارند و نمی‌توان این جامعه را به کل کاربران تعمیم داد. اما IBM حداقل بر اساس علایق کارمندانش می‌تواند با قطعیت بگوید که در جنگ بین مک و ویندوز، کدام یک پیروز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادی افزا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** اجاق گاز و فر اخوان M11 EDT شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone