🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25589.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هکر اکانت توییتر جک دورسی دستگیر شد

پلیس آمریکا مظنون اصلی هک صفحه توییتر جک دورسی را دستگیر کرده اما وی آنقدر کم سن و سال است که از افشای مشخصاتش جلوگیری شده است. دو ماه قبل حساب توییتر جک دورسی، مدیرعامل ...

پلیس آمریکا مظنون اصلی هک صفحه توییتر جک دورسی را دستگیر کرده اما وی آنقدر کم سن و سال است که از افشای مشخصاتش جلوگیری شده است.

دو ماه قبل حساب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - توییتر جک دورسی، مدیرعامل و هم بنیانگذار این شبکه اجتماعی برای دومین بار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - در سال های اخیر هک شد. این حمله سایبری توسط گروهی از هکرها به اسم «جوخه خندان» (Chuckling Squad) برنامه ریزی و اجرا شده بود. آنها پس از کنترل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - صفحه شروع به ارسال توییت های جنجالی و نژادپرستانه کردند.

بر اساس گزارش مادربورد پلیس رهبر سابق جوخه خندان را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - بازداشت کرده اما به خاطر  سن و سال کم وی از افشای نامش اجتناب شده است. این فرد متهم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - است که از طریق روش SIM Swapping شماره گوشی دورسی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - را در اختیار گرفته. در این روش هکر با اپراتور تماس برقرار کرده و با ارائه شواهد مختلف خود را به جای مالک اصلی جا می زند تا اپراتور شماره را به گوشی دیگری اختصاص دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی

یکی از اعضای این گروه با عنوان «دیباگ» مدعی شده که رهبر سابق گروه در نفوذ به حساب های دیگر از جمله اکانت «ارین وست»، معاون دادستان کل «سانتا کلارا» نیز دست داشته است. این حمله در واکنش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - به مجرم شناختن «جوئل اریتز»، هکر و سارق ارزهای مجازی از سوی ارین وست انجام شده بود. با این وجود رهبر سابق جوخه خندان هنوز زیر بار این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - اتهامات نرفته است.

جوخه خندان تا قبل از دستگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - مدعی نفوذ به حساب کاربری افراد سرشناسی نظیر  «کلویی مورتز»، بازیگر هالیوود بود. اغلب این حملات با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - از روش های مبتنی بر پیامک پیاده می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - و همین عامل باعث شد توییتر موقتا ارسال توییت از طریق پیامک را تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - ارتقای سرویس های امنیتی غیرفعال کند.

هرچند دستگیری رهبر سابق جوخه خندان اهمیت زیادی دارد اما دیباگ بر این باور است که این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - اتفاق تاثیری چندانی روی فعالیت جوخه نخواهد داشت. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر ساوه استان مرکزی - ظاهرا فرد بازداشتی ماه گذشته از عضویت در گروه انصراف داده و پلیس هم به جز وی موفق به دستگیری دیگر اعضای گروه نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone