🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25599.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کیف پول مشترک اسنپ و آپ رونمایی شد

امروز (۱۲ آبان) گروه اسنپ و شرکت آسان پرداخت (آپ) با برگزاری نشست خبری مشترک از یک «کیف پول دیجیتال یکپارچه» رونمایی کردند. مدیرعامل اسنپ در این نشست خبری گفت برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربران ...

امروز (۱۲ آبان) گروه اسنپ و شرکت آسان پرداخت (آپ) با برگزاری نشست خبری مشترک از یک «کیف پول دیجیتال یکپارچه» رونمایی کردند. مدیرعامل اسنپ در این نشست خبری گفت برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربران اسنپ، بر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - اساس یک سرمایه‌گذاری مشترک با آسان‌پرداخت، این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - کیف پول توسعه پیدا کرده و به زودی در اختیار همه کاربران اسنپ قرار می‌گیرد.

این کیف پول دیجیتالی، حاصل اولین سرمایه‌گذاری مشترک گروه اسنپ و آسان پرداخت است. «حامد منصوری»، مدیرعامل آسان پرداخت اعلام کرد یک سال پیش شرکت مشترکی بین آپ و اسنپ موسوم به «آسان ساز» تشکیل شد که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - این کیف پول، محصول همین شرکت است.

در مرحله اول - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - این کیف پول در اختیار کاربران تاکسی اینترنتی «اسنپ» و پلتفرم سفارش غذای «اسنپ فود» - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - خواهد بود و کاربران این دو پلتفرم می‌توانند هزینه خدمات را در اپلیکیشن اسنپ و آپ پرداخت کنند. «ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ دلیل اصلی همکاری با آپ را یافتن «مناسب‌ترین راهکار پرداخت» - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - کرد و گفت با راه‌اندازی کیف پول دیجیتال کاربران می‌توانند با استفاده از یک کیف پول - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - یکپارچه، تمامی پرداخت‌های روزانه خود را مدیریت کنند. او در همین رابطه گفت:

«اسنپ به دنبال آن بود تا با همکاری با آپ، بهترین و مناسب‌ترین روش پرداخت را پیدا کند که هدف اصلی‌اش تسهیل استفاده‌ی کاربران از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - سرویس‌های اسنپ است. بیشتر از ۳۰ سرویس روی آپ ارائه می‌شود و زمانی که کیف پول شارژ شود، از داخل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - اپلیکیشن اسنپ هم به آن دسترسی وجود دارد. همین مسئله باعث می‌شود تا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - نیاز نباشد کاربر به شکل جداگانه کیف پول اسنپ را شارژ کند.»

«حامد منصوری»، مدیرعامل آسان‌پرداخت هم در این رویداد خبری اعلام کرد که کیف پول دیجیتال با تسهیل روش‌های پرداخت، تجربه بهتری را برای کاربران رقم می‌زند.

همچنین در این نشست اعلام شد کیف پول آپ به طور مستقیم به حساب بانکی مشتریان متصل می‌شود تا بتوانند پرداخت‌های خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - به شکل مستقیم انجام دهند. بنابراین می‌توان کیف پول دیجیتال را به حساب بانکی‌ متصل کرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - آن را به میزان سقف مشخص شده شارژ کرد. در نتیجه با کیف - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - پول مشترک آپ و اسنپ، مدیریت هزینه‌های ماهانه به طور آسان و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - دقیق برای کاربران امکان‌پذیر می‌شود.

مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - اسنپ همچنین گفت که در آینده این کیف پول به تمام سرویس‌های اسنپ متصل خواهد شد و قرار است تجربه‌ی کامل‌تری را نیز در آینده ارائه دهد: «در آینده پرداخت مستقیم برای کاربران اسنپ فعال می‌شود تا بتوانند به محض تمام شدن سفر از ماشین پیاده شوند و هزینه به صورت خودکار از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - کیف‌پول آن‌ها کسر شود.»

در این میان او اعلام کرد که یک چهارم پرداخت‌های مسافران در اسنپ، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کامیاران استان کردستان - اعتباری است اما در آینده، قرار است با همکاری آپ کد QR در اختیار رانندگان قرار گیرد که مسافران با اسکن آن، مبلغ را پرداخت کنند. مدیرعامل آپ در همین رابطه توضیح داد: «بحث QR قرار است جایگزین پرداخت نقدی شود. در QR ساز و کاری را ترتیب داده‌ایم تا راننده‌ای که در بانک حساب دارد، بتواند آنی مبلغ را دریافت کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone