🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25600.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین حمله گسترده هکرها با اکسپلویت بلوکیپ به کامپیوترهای ویندوزی

محققین حوزه امنیت از اولین تلاش‌های هکرها برای آلوده کردن کامپیوتر‌های ویندوزی با استفاده از اکسپلویت بلوکیپ خبر می‌دهند. به گفته این محققین، هکرها با اجرا کردن کد ماینینگ قصد دارند از کامپیوتر‌های آسیب‌پذیر برای ...

محققین حوزه امنیت از اولین تلاش‌های هکرها برای آلوده کردن کامپیوتر‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویندوزی با استفاده از اکسپلویت بلوکیپ خبر می‌دهند. به گفته این محققین، هکرها با اجرا کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کد ماینینگ قصد دارند از کامپیوتر‌های آسیب‌پذیر برای اهداف شرورانه استفاده کنند. البته این اکسپلویت به بدی آن چیزی که در ابتدا مایکروسافت فکر می‌کرد نیست زیرا بلوکیپ مشابه ورم‌ها منتشر نمی‌شود.

هکر‌های مسئول تلاش‌های اخیر، از یک نسخه آزمایشی اکسپلویت مذکور استفاده می‌کنند که توسط گروه متا اسپلویت (Metasploit) در ماه سپتامبر منتشر شده است. هدف این گروه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نیز آلوده کردن کامپیوترهای ویندوزی توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بلوکیپ (Bluekeep) است تا اسکریپت‌های ماینینگ را روی آن‌ها اجرا کنند.

با این حال مقیاس این حملات به بزرگی چیزی که مایکروسافت در ابتدا فکر می‌کرد نیست و نکته جالب اینجاست که بیشتر این حملات با شکست مواجه می‌شوند. در واقع از هر ۱۱ حمله، ۱۰ تای آن نافرجام است و به نظر می‌رسد که گروه هکری پشت این اکسپلویت، چندان خبره نیستند و هنوز نتوانستند راه حلی مناسب برای سوء‌استفاده از بلوکیپ پیدا کنند، زیرا بیشتر این حملات باعث نمایش دادن صفحه آبی معروف در کامپیوتر‌ها می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

با این حال، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این اکسپلویت مشابه کرم‌های معمول از کامپیوتر آسیب‌پذیر به دیگر کامپیوتر‌ها پخش نمی‌شود و بیشتر، هکر‌ها به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دنبال حفره‌های امنیتی در ریموت دسکتاپ ویندوز‌های ۷، ویندوز سرور ۲۰۰۸ و نسخه R2 آن هستند. اما کاملا مشخص است که اسکریپت اکسپلویت برخلاف انتظار هکر‌ها عمل می‌کند و هنوز موفقیت‌آمیز نیست.

البته این اولین تلاش‌هایی است که در رابطه با سوء‌استفاده از اکسپلویت بلوکیپ در حالت جمعی صورت می‌گیرد و مشخص است که اهداف آن‌ها آلوده کردن تعداد زیادی از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کامپیوترهای ویندوزی است تا یک مورد خاص. البته شنیده‌هایی مبنی بر استفاده موفق از بلوکیپ برای اهداف مشخص نیز وجود دارد که توسط گروه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هکری دیگر انجام شد.

با این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وجود با توجه به علاقه هکر‌ها به استفاده از این اکسپلویت، بعید نیست در آینده هکری بتواند به صورت موفق از آن به منظور آلوده کردن کامپیوترها استفاده کنند. همچنین به نظر می‌رسد کاربرد عمده آن بیشتر برای امور ماینینگ باشد تا چیز دیگر. کاربران هم می‌توانند با استفاده از نسخه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جدیدتر ویندوزی، به کلی از این اتفاق جلوگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یاسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام میتونم یه سوال بپرسم دور و بر جعفرآباد خمینی شهر اجاق گاز و فر . هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در جعفرآباد شهر خمینی شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone