🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25609.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فعالسازی دو حساب کاربری در واتساپ وب چگونه انجام می‌شود؟

اگر از کاربران حرفه‌ای واتساپ باشید، حتما می‌دانید که با نسخه تحت وب قادر به مدیریت دو حساب کاربری واتساپ به طور همزمان نیستید و این یعنی محدودیت؛ محدودیتی که افراد صاحب چند حساب کاربری ...

اگر از کاربران حرفه‌ای واتساپ باشید، حتما می‌دانید که با نسخه تحت وب قادر به مدیریت دو حساب کاربری واتساپ به طور همزمان نیستید و این یعنی محدودیت؛ محدودیتی که افراد صاحب چند حساب کاربری از آن لطمه می‌خورند. در واقع محدودیت مورد اشاره به این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - معناست که برای استفاده از حساب کاربری دوم‌ باید از حساب فعلی واتساپ‌تان خارج - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - شوید که این اصلا موضوع جالبی نیست.

اما خوشبختانه برای هر مشکل نرم‌افزاری، راه حلی هم هست و راه حل برطرف کردن این مشکل نیز در مقاله پیش رویتان آورده شده. با دو راهکار بسیار ساده، می‌توانید به طور همزمان دو حساب کاربری در واتساپ (یا بیشتر از دو حساب) را در مرورگر کروم مدیریت کنید. در ادامه این راهکارها را با هم مرور خواهیم کرد، پس تا پایان با ما همراه باشید.

روش اول: حالت Incognito برای مدیریت دو حساب کاربری در واتساپ

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

این یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌هاست. - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - تمام کاری که باید انجام دهید باز کردن یک تب Incognito در مرورگر کروم است. بدین صورت که در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک تب عادی، واتساپ تحت وب را باز کرده و همین کار را یک بار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگر در یک تب Incognito انجام می‌دهید و در هر دو QR Code را اسکن می‌کنید و تمام؛ حالا می‌توانید دو حساب کاربری در واتساپ را به طور همزمان در یک مرورگر مدیریت کنید.

البته مثل تمام راهکارهای نرم‌افزاری، این راهکار هم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - محدودیت‌هایی دارد. مورد اول این که بلافاصله با بستن هر تب از حساب کاربری‌تان خارج می‌شوید و برای ورود مجدد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - نیاز به اسکن دوباره QR Code خواهید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - داشت (که البته ساختار عجیب و غیرمنطقی واتساپ هم در به وجود آمدن چنین محدودیتی بی تقصیر نیست!).

با این حساب خیلی خوب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌شود اگر راهی وجود داشته باشد که مرورگر، اطلاعات لاگین شما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - را به طریقی حفظ کرده و در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - خودش ذخیره کند. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - آیا چنین چیزی ممکن است؟ در راهکار دوم خواهیم گفت.

نکته: باز کردن تب Incognito فقط به مرورگر گوگل کروم محدود نیست. در فایرفاکس و اپرا هم می‌توانید چنین کاری انجام بدهید.

راهکار دوم: استفاده از افزونه Session Box برای مرورگر

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

افزونه‌ای که به شما معرفی می‌کنیم فقط برای واتساپ کاربرد ندارد، بلکه کاربردهایش می‌توانند بسیار بزرگ و گسترده باشند. Session Box به شما اجازه می‌دهید که برای هر لاگین، Session مجزا بسازید؛ خواه برای واتساپ باشد یا فیسبوک یا توییتر.

اما ماجرا فقط به همینجا ختم نمی‌شود. Session Box می‌تواند تمام Session ها را در مرورگر ذخیره کند تا لاگین کردن شما در حساب‌های کاربری مختلف به سادگی فشردن یک دکمه شود. جدای از این‌ها، قادر خواهید بود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - که یک Session واحد را در مرورگرهای مختلف (با اشتراک‌گذاری لینک) باز کنید و حتی Session‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - های موقتی بسازید.

دانلود افزونه Session Box

جالب نیست؟ بیایید نحوه کار افزونه را با هم مرور کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

قدم اول: بعد از دانلود و نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - افزونه، واتساپ تحت وب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - را در مرورگر باز کرده و وارد حساب کاربری اصلی خود در این پیام‌رسان شوید.

سپس روی آیکن Session Box در نوار وضعیت کلیک کنید. حالا کارتی با عنوان Sessions for current page ظاهر می‌شود. روی آیکن + کلیک کنید تا یک Session جدید بسازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

قدم دوم: حالا می‌توانید برای Session خود اسم بگذارید. اینجا ترجیحا اسامی ساده‌‌ای را به کار بگیرید که بعدا برای سوییچ کردن میان حساب‌های مختلف گیج‌تان نکنند. خوشبختانه افزونه به شما اجازه داده که برای هر Session یک رنگ خاص هم در نظر بگیرید تا آن‌ها را با هم اشتباه نگیرید.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

توجه داشته باشید که افزونه هر Session را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - میان سیستم‌های مختلف همگام‌سازی می‌کند. برای جلوگیری از این کار کافیست روی آیکن Sync زیر اسامی کلیک نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

بهترین چیز درباره این افزونه توانایی آن در به خاطرسپاری اطلاعات ورود شما به حساب کاربری است. وقتی که تمام مراحل بالا را انجام دادید، روی OK کلیک کنید تا یک Session جدید برایتان ساخته شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

قدم سوم: در مرحله بعدی باید QR - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - Code را با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - استفاده از حساب کاربری دوم‌تان در واتساپ اسکن کنید. فقط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - همین کار کافیست که از این پس دو حساب کاربری واتساپ را به طور همزمان در مرورگر داشته باشید. در این حالت می‌توانید با فشردن همزمان کلید‌های Ctrl+Shift+Tab به سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - میان حساب‌های مختلف‌تان جابجا شوید.

اما نکته عالی در مورد Session Box اینجاست که اطلاعات ورود به حساب کاربری شما را به خاطر می‌سپارد. بنابراین بر خلاف راهکار اول حتی اگر تب‌های مرورگر را بستید، در ورود مجدد می‌توانید روی آیکن Session Box اشاره کرده، Session مد نظرتان را انتخاب و وارد حساب کاربری واتساپ‌تان شوید؛ به همین سادگی.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان

خوشبختانه این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - قابلیت Session Box فقط به واتساپ محدود نیست و می‌توان از امکاناتش برای باز کردن همزمان چند حساب کاربری در توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی هم بهره گرفت. همچنین در صورتی که دیگر به یک Session خاص احتیاج نداشتید می‌توانید به سادگی آن را از حافظه افزونه Session Box پاک کنید. فقط کافیست روی منوی سه نقطه‌ای افزونه اشاره کرده و Delete را بزنید.

نکته: افزونه Session Box امکان ساخت Session - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - های موقتی را هم به شما می‌دهد، بدین شکل که دیگر درگیر فرآیند نامگذاری و تعیین رنگ نخواهید بود و مستقیما وارد صفحه لاگین می‌شوید.

قابلیت‌های دیگر افزونه

افزونه Session Box خالی از عیب و ایراد نیست. گاهی دچار باگ‌های ریز و درشتی می‌شود که در کارکردش اختلال ایجاد می‌کنند. مضاف بر این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - که تمام امکاناتی که ارائه می‌کند رایگان نیستند.

به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - مثال برای دسترسی به قابلیت ساخت بوکمارک و اشتراک‌گذاری لینک در سیستم دوم نیاز به خرید نسخه پرو افزونه خواهید داشت.

میان‌برهای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - صفحه کلیدی افزونه

استفاده از میان‌برهای کیبوردی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صایین قلعه استان زنجان - Session Box می‌تواند به میزان زیادی در زمان‌تان صرفه‌جویی کند. پس بهتر است آن‌ها را یاد بگیرید.

فشردن همزمان Ctrl+Shift+X یک Session جدید باز می‌کند، و Ctrl+Shift+S دیالوگ باکس افزونه را برایتان ظاهر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone