🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25601.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: قطع همه VPNها برای کشور مشکل‌ساز خواهد بود

«حمید فتاحی»، رییس شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات خبر داد که عده‌ای در حال فشار آوردن به وزارت ارتباطات برای قطع همه VPNها هستند. با این حال او معتقد است که نمی‌توان این کار ...

«حمید فتاحی»، رییس شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر ارتباطات خبر داد که عده‌ای در حال فشار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - آوردن به وزارت ارتباطات برای قطع همه VPNها هستند. با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - این حال او معتقد است که نمی‌توان این کار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - را با یک فرمول انجام داد چرا VPNها برای فعالیت اقتصادی در شرایط تحریم ضروری است و قطع شدن آن‌ها به کسب‌وکارها ضربه خواهد زد.

فتاحی در گفتگو با روزنامه ایران اعلام کرده که وزارت ارتباطات همواره تاکید داشته که نمی‌توان بدون درنظر گرفتن نیازهای قانونی و منطقی ناگهان تمام VPNهای داخل کشور را قطع کرد. او با اشاره به اینکه دلایل روشنی وجود دارد که چرا برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - خواهان مسدودسازی تمام VPNها هستند، گفت:

«مسدودسازی یک‌شبه برای تمام کاربران که نیاز قانونی با آن دارند امکانپذیر نیست،  افراد و کاربرانی در جامعه وجود دارند که بر اساس مقتضیات شغلی خود باید دسترسی‌هایی به سایت‌های فیلتر شده داشته باشند و نمی‌توان آنها را با مسدودسازی VPNها از آنچه به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - آن نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - دارند، محروم کرد. قطع تمامی VPNها برای کشور مشکل آفرین خواهد بود»

به گفته فتاحی اگر تمام وی پی ا‌ن‌ها مسدود شوند، دانشگاه‌ها و تجار کشور به مشکل می‌خورند: «با این اقدام علاوه بر اینکه دنیا ما را تحریم کرده است خود نیز خودتحریمی اعمال خواهیم کرد. بسیاری از نیازهای مردم اکنون در اینترنت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - است و نمی‌توان برای همه یک قانون کلی را اعمال کرد، چرا که کوچکترین اختلال به زندگی عادی مردم ضربه می‌زند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به شکست طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - VPN قانونی در سال ۱۳۹۱ تاکید دارد که دادستانی کل کشور معتقد است که ما - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - می‌توانیم VPNها را دسته بندی کنیم تا  کسب و کار‌ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - استادان و دانشگاهیان، خبرنگاران، فعالان اقتصادی و دیگر افراد دچار مشکل نشوند اما فتاحی باور دارد که واقعیت دقیقا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - اینگونه نیست:

«به‌دلیل اجرایی نشدن دقیق و صحیح طرح دسته بندی، استفاده قانونی از VPNها شکست خورد چون در فاز - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - اول به‌دلیل اجرایی کردن تنها یک فرمول برای همه آن مشکلات موجودی که عنوان شد رفع نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - و پیش نیازها رعایت نشد و کشور دچار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - هزینه سنگینی شد. بنابراین، این طرح مسدودسازی تمام VPNها زمانی می‌تواند قابلیت اجرایی داشته باشد که اول مشکلات رفع شود و بعد پیش نیازها و دسترسی‌ها رعایت و تأمین شود.»

اول آبان ماه، «جواد جاویدنیا»، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کشور اعلام کرده بود که با توجه به نیاز مردم و برخی از دستگاه‌ها به VPN قانونی، دستورالعملی برای ساماندهی و واگذاری VPNهای مجاز در دستور کار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و مرکز ملی فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - مجازی قرار گرفته است. او در همین رابطه گفته بود:

«امیدواریم با همکاری بیشتر اعضای کارگروه و حضور لازم برای تشکیل جلسات آن، هرچه زودتر این امر به نتیجه برسد و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - به گونه‌ای باشد که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - افراد برای نیازهای واقعی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سنندج استان کردستان - خود مجبور به استفاده از VPN های غیرقانونی نشوند. ابزاری که مشخص نیست اطلاعات افراد را در معرض چه مخاطراتی قرار می‌دهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone