🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25592.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت ملی روسیه؛ ترفندی برای نظارت گسترده بر شهروندان

اینترنت روسیه ملی شد؛ این خبریست که از یکی دو روز قبل دنیای تکنولوژی را درگیر خودش کرده است. البته مردم روسیه هنوز اینترنت دارند، ولی قانون تصویب شده اخیر یعنی «استقلال اینترنتی» به دولت ...

اینترنت روسیه ملی شد؛ این خبریست که از یکی دو روز قبل دنیای تکنولوژی را درگیر خودش کرده است. البته مردم روسیه هنوز اینترنت دارند، ولی قانون تصویب شده اخیر یعنی «استقلال اینترنتی» به دولت اجازه می دهد هر زمان که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - بخواهد، اینترنت جهانی به اینترنت ملی تبدیل کند.

چند ماه قبل ولادیمیر پوتین، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - رئیس جمهور روسیه این قانون را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - تأیید کرد. دولت کرملین در توجیه این قانون می گوید در شرایط اضطرار ملی یا تهدیدات خارجی مثل حملات سایبری، باید بتواند شبکه اینترنت کشور را از مابقی جهان جدا کند. برای دستیابی به این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - هدف، تمامی ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) باید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - ترافیک خودشان را از طریق سرورهای ویژه تحت مدیریت رگولاتور مخابرات روسیه موسوم به Roskomnadzor مسیریابی کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان

این سرورهای ویژه، نقش کلید قطع اضطراری یا Kill Switch را ایفا کرده و تمام ارتباطات خارج از کشور را قطع می کنند. پس از این کار، تمام ترافیک به شبکه اینترنت ملی روسیه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - هدایت می شود که شبیه یک اینترانت عمل می کند. این شبکه RuNet نام دارد.

مقامات روسیه چند سال است که روی برپایی شبکه RuNet و ملزوماتش کار می کنند. در مراحل قبلی شاهد طرح قوانین برای الزام شرکت های خارجی بودیم تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - اطلاعات کاربران روس را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - داخل این کشور منتقل کنند. با این حال متخصصین شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - می گویند اینترنت ملی روسیه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - در نهایت شکست می خورد و سیستم DNS جهانی را پاشنه آشیل این طرح نامیده اند.

دشواری های قطع اینترنت کل کشور، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - فقط باعث پیچیده تر شدن اقتصاد روسیه شده و زیرساخت های خدماتی نوین مثل بهداشت یا بانکداری را به عصر حجر بر می گرداند. اما داستان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - اصلی چیست؟

حاکمیت یا نظارت؟

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان

کارشناسان حوزه سیاست، حقوق بشر و امنیت معتقدند اینترنت ملی روسیه فقط یک ترفند برای منحرف کردن افکار عمومی از ماجرای اصلی است.

هدف اصلی قانون فوق - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - این است که ISP ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - به نصب تجهیزات وارسی بسته های داده وادار کنند و ترافیک داده کل شهروندان را از روترهای ویژه Rokomnadzor عبور دهند. مقامات رگولاتوری می توانند تمام این داده ها را بازرسی کرده بدون نیاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - حکم دادگاه، از اطلاعات شخصی شهروندان جاسوسی نمایند؛ کاری که چین با «فایروال بزرگ» انجام می دهد.

اینترنت ملی روسیه در واقع ادامه فعالیت های سیستم نظارتی SORM محسوب می شود. سیستم SORM حالتی غیر فعال داشت، یعنی دستگاه های اطلاعاتی روسیه می توانستند متادیتای ترافیک داده کاربران را از ISP ها دریافت کرده و مورد بازرسی قرار دهند. حالا با قانون جدید، این عملیات به شکل لحظه ای و فعالانه صورت می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان

کارشناسان می گویند هدف قانون فوق هیچگاه استقلال اینترنتی و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - حفظ حاکمیت این کشور نبوده، بلکه فقط - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - ابزاری برای قانونی ساختن نظارت جمعی به شمار می رود، بدون اینکه اعتراض بخش آگاه جامعه روسیه را برانگیزد. فعالان حقوق بشر هم معتقدند روسیه از تجربه کشور چین برای تصویب قانون جدید بهره گرفته است. همکاری چین و روسیه هم که داستان جدیدی نیست. روسیه پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - از این برای برپایی «فایروال بزرگ» به چین کمک کرده بود.

در نهایت، اینترنت ملی روسیه هنوز به طور کامل تست - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - نشده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تالش استان گیلان - باید منتظر نتایج آن در دنیای واقعی باشیم. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان بندی تست این شبکه وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone