🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19934.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت نمایش پست‌های پیشنهادی به صفحه اصلی اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام اعلام کرد از این پس پست‌های مرتبط با پروفایل‌های دنبال شده را پایین صفحه اصلی یا همان Feed نمایش خواهد داد. اینستاگرام هدف از این کار را پیدا کردن آسان‌تر محتواهایی که کاربران به ...

اینستاگرام اعلام کرد از این پس پست‌های مرتبط با پروفایل‌های دنبال شده را پایین صفحه اصلی یا همان Feed نمایش خواهد داد. اینستاگرام هدف از این کار را پیدا کردن آسان‌تر محتواهایی که کاربران به آنها علاقه دارند اعلام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - کرده است.

پست‌های پیشنهادی (Suggested Posts) پس از رفتن به انتهای صفحه فید و نمایش پیغام «You're all caught up» به کاربر نمایش داده می‌شوند. برای مثال اگر اکانت‌های مربوط به مواد غذایی یا فضا را دنبال می‌کنید، از این پس پست‌های بیشتری در ارتباط با این موضوعات در انتهای صفحه فید مشاهده خواهید کرد. اینستاگرام همچنین از نمایش تبلیغات بین پست‌های پیشنهادی خبر داده که این پلتفرم را برای بازاریابی و تبلیغات جذاب‌تر می‌کند.

اینستاگرام می‌گوید ممکن است پست‌های پیشنهادی برای کاربرانی که تا انتهای صفحه فید پایین نمی‌روند نمایش داده نشوند. بسیاری از کاربران مدت زمان زیادی را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - صرف تماشای ویدیو و تصاویر استوری می‌کنند بنابراین تمایلی به اسکرول کردن تا انتهای صفحه فید ندارند.

«Julian Gutman»، مدیر بخش Instagram Feed می‌گوید: «ما می‌خواهیم محتواهای بیشتری را در اینستاگرام به شما نشان بدهیم که هم شما به آنها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - علاقه دارید و هم به موضوعاتی که دنبال می‌کنید ربط دارند.»

همانطور که می‌دانید صفحه Explore نیز پست‌ها و اکانت‌های جدید را با توجه به اکانت‌های دنبال شده، پست‌های لایک شده و فاکتورهای دیگر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - نمایش می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - Gutman می‌گوید تب Explore در مقایسه با قابلیت پست‌های پیشنهادی، محتواهای بیشتری را مرتبط با موضوعات مورد علاقه کاربر نشان می‌دهد. برای مثال اگر کاربر اکانت‌های زیادی را در رابطه با فضا دنبال کرده باشد، هوش مصنوعی اینستاگرام پست‌های علمی دیگر از جمله فیزیک را در تب Explore نمایش خواهد داد.

به گفته Gutman قابلیت پست‌های پیشنهادی تکمیل کننده تب Explore است و کاربران پست‌های پیشنهادی را پس از هر بار بازگشت به اینستاگرام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - خواهند دید. در صورت نمایش پست غیر مرتبط کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی آیکن سه دکمه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - در گوشه سمت راست گزینه «not interested» را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر رویان استان مازندران - انتخاب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone