🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25603.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

لوگوی جدید مایکروسافت اج رونمایی شد

مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر مایکروسافت اج که بر پایه کرومیوم است رونمایی کرده و به نظر می‌رسد این اقدام، گامی مثبت در راستای رها کردن اینترنت اکسپلورر خواهد بود. لوگوی جدید بیشتر شبیه یک ...

مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر مایکروسافت اج که بر پایه کرومیوم است رونمایی کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - به نظر می‌رسد این اقدام، گامی مثبت در راستای رها کردن اینترنت اکسپلورر خواهد بود. لوگوی جدید بیشتر شبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - یک موج بوده که شباهت‌هایی هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - حرف کوچک «e» دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - و به خوبی با زبان طراحی فلوئنت همگام شده است.

البته مایکروسافت مانند معمول از لوگوی خود رونمایی نکرده است. این لوگو در قالب یک مینی گیم داخل آخرین نسخه بتای اج قرار گرفته بود و کاربران می بایست با انجام اقدامات مختلفی این لوگوی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - جدید را مشاهده کنند. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - حال، این لوگو فاصله بسیاری با لوگوی اصلی مایکروسافت اج دارد. به نظر می‌رسد با نزدیک شدن انتشار نسخه کرومیوم این مرورگر، مایکروسافت پوست‌اندازی را از زبان طراحی شروع کرده و لوگوی اج را در راستای لوگوی برنامه‌های آفیس قرار داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان

اما نحوه رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - این لوگو نیز در نوع خود جالب و نوآورانه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - است. علاقه‌مندان در ابتدا می‌بایست یک سری عکس‌ها و پازل‌های رمزنگاری شده را پیدا می‌کردند، سپس از لوگوی فعلی مایکروسافت اج در فضای 3D - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - رندر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - می‌گرفتند. مایکروسافت برای این کار، مدل Obj را درون یکی از عکس‌ها پنهان کرده بود تا کار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - به این سادگی هم نباشد.

در قدم بعدی، علاقه‌مندان باید ۷ سرنخ مخفی شده در وب سایت اینسایدر مایکروسافت اج را در جاوا اسکریپت می‌نوشتند که بتوانند کلمات کلیدی را از داخل یک ویدیو آموزشی استخراج کنند و به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - مینی گیم برسند. پس از این که مینی گیم اسکی را تمام کردید، لوگوی جدید مایکروسافت اج برایتان نمایش داده می‌شود. البته این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رودسر استان گیلان - بازی مانند بازی‌های کلاسیک قدیمی است که مایکروسافت با بسته سرگرمی ۳ برای ویندوز در سال ۱۹۹۱ منتشر کرد. اگر علاقه‌مند به تجربه این بازی و دیدین لوگوی مایکروسافت هستید، روی این edge://surf/ کلیک کنید.

با این حال هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی به صورت رسمی از این لوگو رونمایی می‌کند ولی با توجه به نزدیک بودن کنفرانس ایگنایت هفته بعد، نباید زمان زیادی طول بکشد تا بتوانیم نسخه کرومیوم اج را تجربه کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone